Gå til innhold

Er dere alltid klar for analsex?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_frøken_*
Skrevet
Har man et bra og sunt kosthold med mye fiber og har regelmessig avføring så får man skjeldent vondt i magen eller bæsj som ikke er fast (sånn for å snakke med klare ord), da blir det lettere å utføre analsex.

Utenom dette er analdusj ikke en dum ide.

Det er veldig sant, når jeg traff elskere litt mer sporadisk så passet jeg faktisk på hva jeg spiste dagen før og samme dag som sexdaten var :fnise: Jeg har også generelt et OK kosthold og produserer faste og fine bæsjeer, hehe.

Men når man har sex daglig så er det ikke sånn at jeg har tenkt å droppe kaffe, sjokolade, alkohol, bønner og den indiske restauranten på hjørnet for resten av livet fordi jeg mååå ha analsex hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare lurer - er analsex vanligere blant unge (25 og yngre) i dag enn tidligere? Jeg har aldri fått mas om analsex fra noen av mine kjærester og sex partnere, mens det høres ut som noen bare tar det for gitt at analsex er noe alle gjør? Ergo lurer jeg på om det har med alder å gjøre?

Husk at du er i et sexforum. Tipper du ikke har møtt så mange som liker å tisse på seg i det virkelige liv heller. Eller 11-åringer som maser om onanitips. Folk her er ikke representative, og takk for det :)

Skrevet
jeg mååå ha analsex hver dag.

Er det så godt at du må ha det hver dag da?

Blir du ikke sliten av det?

Gjest Gjest_frøken_*
Skrevet
Er det så godt at du må ha det hver dag da?

Blir du ikke sliten av det?

Les hele setningen. Og resten av tråden.

Hele poenget er at jeg ikke har lyst på det hver dag.

Blir forøvrig ikke sliten av det da, sår er vel mer det rette ordet :)

Skrevet

Nei, er ikke alltid klar for det. Pleier å gi signal (lager lyd eller noe) når kjæresten nærmer seg med fingeren der. Da prøver han seg heller ikke på anal.

Analsex er DIGG. :)

Skrevet
Nå er det ikke det partnerene mine har gjort heller, de spør jo først eller legger helt åpenbart opp til det med handling. Folk flest har da litt analsex-etikette. "Problemet" mitt er bare at noen gutter - erfarne gutter - ser ut som store spørsmålstegn når jeg sier nei, og da har jeg lurt litt på om det er sånn at det bare er meg som må ha en bra dag for å ha analsex.

For min egen del kommer det an på følelsesmessig stemning. Ene dagen kan jeg føle meg rå, kåt, selvsikker og ovenpå og analsex'en er en sikker vinner. Men andre dagen kanskje jeg er mer følsom og har behov for mere øm sex og nærhet.. og da er jeg ikke i mood for analsex. Simple as that. :) Tror det er helt naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...