Gjest tyttebær Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Skal bake gulrotkake for første gang! Står at jeg skal bruke romtemperert smør til glasuren! Hvilket smør? Melange? Tine Smør? Vanlig bordsmør, brelett, vita eller soft? Noen som vet?
pulverheksa Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Smør= meierismør Det andre er margarin.
tineline Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Ja - og aller best er usaltet ofte. Men vanlig går også. Bruk smør når det står smør. Evt bremykt, som har 70% smør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå