Gå til innhold

Mange bitre folk på Kvinneguiden!?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skinner ikke solen på 85% av kvinneguidens brukere? :)

Det virker som det er endel bitre brukere her.

Life is to short to be pissed off all the time :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Godt mulig det.

Er ikkje bitter sjøl, men det er enkelte ting som kan få meg i surt humør her, som får meg litt "pissed off".

Skrevet

Ja, men det er en del av dem...

Skrevet

Er ikke bare kg. Synes jeg ser bitre og sure folk over alt på nettet, både i forum, bloggekomentarer, youtube

Gjest negasjon
Skrevet

Det er jo ikke kg i seg selv, men selve endestasjonen for mange.

Skrevet

Tviler på at den gjengse KG brukeren er bitrere enn andre men slike forum som dette gir jo utløp for følelser og meninger som kanskje ikke får plass andre steder i ens liv.

Skrevet

Det har jeg og latt merke til.. Hva er vitsen med å kommentere? Utrolig mange svarer useriøst og veldig frekt til tider! :rope:

Skrevet

Det er mange mennesker som kommer som gjester for å få litt utløp. Folk har det generellt tøfft, og synest at trykket letter litt når de kan som anonyme hevde seg litt. Noen kommer hit fordi de har sinne rettet mot kvinner og behøver å uttrykke seg anonymt.

Ikke at jeg forsvarer det da. :)

Skrevet

Du ser ikke ansiktet og kroppsspråket til vedkommende, da kan man ikke uttale seg om noen er glad eller ikke.

Skrevet

Ja, sure folk får utløp på nettet, i kommentarfelter og forum som dette.

Gjest Gjest_Yes_*
Skrevet
Er ikke bare kg. Synes jeg ser bitre og sure folk over alt på nettet, både i forum, bloggekomentarer, youtube

Jeg tror du har rett i det, altså. Det er sure folk på nettet overalt: folk setter ting på spissen i nettforum, og i avisdebatter, blogger og i diskusjonsforum er folk anonyme og kan endelig "få det ut", det som de ellers holder pent tilbake på jobb og med familie. Skjulte frustrasjoner som de må få ut - så går de ikke til en terapeut/filosof/psykolog, er det kjekt å få det ut på nettet :)

Skrevet
Tviler på at den gjengse KG brukeren er bitrere enn andre men slike forum som dette gir jo utløp for følelser og meninger som kanskje ikke får plass andre steder i ens liv.

Jepp! ;)

Skrevet
Det er mange mennesker som kommer som gjester for å få litt utløp. Folk har det generellt tøfft, og synest at trykket letter litt når de kan som anonyme hevde seg litt. Noen kommer hit fordi de har sinne rettet mot kvinner og behøver å uttrykke seg anonymt.

Ikke at jeg forsvarer det da. :)

:popcorn:

Skrevet

Jeg synes det er veldig mange hyggelige og varme mennesker her også. Hadde aldri vært her ellers.

Men når vi er så mange, og med så vidt forskjellige meninger, kan man vel ikke unngå at det av og til blir gnisninger. Imidlertid synes jeg de fleste oppfører seg bra, og jeg har ofte fått meg en god latter av de mange humoristiske innleggene som skrives.

Skrevet

Folk tørr vanligvis ikke å være slem, men på internet er man anonym så de kan skrive hva de vil uten å få dårlig samvittighet. Litt trist egentlig. Jeg trodde ikke det var så mange sure mennesker i verden, men jeg tok feil. :skravle:

Skrevet (endret)

Jeg tror Internett generelt er et område hvor noen mennesker velger å slenge med leppa og skrive mindre hyggelige kommentarer. De er helt anonyme så ingen kan jo "bruke" det mot dem i ettertid og sure og slemme kommentarer får ingen konsekvenser for forfatterne.

Det er jo så klart ikke alle som er sånn, men det vil nok alltid være noen som fremstår som bitre og utrivelige mennesker fordi de ikke helt forstår at man ikke behøver å skrive ned alle spydighetene man har inne i seg, men at man faktisk kan la være å kommentere hvis man ikke har noe hyggelig eller evt. konstruktiv kritikk/tilbakemelding å komme med.

Noen liker å provosere og bruker forum som feks. kg for å få utløp for det behovet.

Endret av Rekaaa
Gjest Fropessor Snurre
Skrevet

Endel folk burde lært seg netiquette. Jeg synes det ikke burde være slik at man kan oppføre seg på en uhøflig måte bare fordi man er "anonym" på nett.

Skrevet
Du ser ikke ansiktet og kroppsspråket til vedkommende, da kan man ikke uttale seg om noen er glad eller ikke.

Dette er faktisk en ting mange burde være klar over!

Vet ikke hvor mange ganger jeg opplever at folk svarer "RO DEG NED A!!" eller "det var da voldsomt til temperament/sinne el", hvor jeg tenker enten (om det er svar til meg) "hæ? Jeg finnes da ikke sint eller noe, sitter jo her og flirer.." eller det samme om dt er andre som får dette svaret, hvor jeg ikke oppfatter den andre som oppfarende eller sint i det hele tatt.

Vi ser ikke uttrykk, og vi tolker innlegg utifra hvordan vi selv mener det er naturlig å reagere ved visse utsagn. Det er ofte feil, og det er litt kjekt å huske på.

Skrevet
Dette er faktisk en ting mange burde være klar over!

Vet ikke hvor mange ganger jeg opplever at folk svarer "RO DEG NED A!!" eller "det var da voldsomt til temperament/sinne el", hvor jeg tenker enten (om det er svar til meg) "hæ? Jeg finnes da ikke sint eller noe, sitter jo her og flirer.." eller det samme om dt er andre som får dette svaret, hvor jeg ikke oppfatter den andre som oppfarende eller sint i det hele tatt.

Vi ser ikke uttrykk, og vi tolker innlegg utifra hvordan vi selv mener det er naturlig å reagere ved visse utsagn. Det er ofte feil, og det er litt kjekt å huske på.

Helt enig. Man kan ikke vite sinnelaget til den andre personen ut i fra et innlegg. Men noen ganger så virker enkelte veldig slem selv om de ikke bruker noe smilies eller noe. Det er bare måten de skriver på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...