Gå til innhold

Lage sunn brun saus?


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Det kjem an på kva du legg i begrepet sunn. I ein normal porsjon saus til fire brukar eg to spiseskeier margarin. Då lagar eg bruning med margarin og mjøl, og sper med kraft eller buljong. Det er ei halv spiseskei feitt per person, og etter min definisjon sunnt. Så har eg gjerne i eitt par-tre skiver brunost, då kjem det litt meir feitt i, men framleis ikkje så voldsomt over streken.

Alternativet er å lage ein sjysaus med kraft eller buljong som du jamnar med maisenna, det blir meir skvipete, syns eg, og vanskeleg å få god smak på i ei fart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...