Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest shitbag
Skrevet

Jeg tenner sinnsykt på å være utro mot dama. Noen damer som vet hva jeg mener? Utroskap er et kick av dimensjoner, spesielt hvis du får med elskerinna på dristige stunt der avslørelsesfaktoren er rimelig stor.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Heihei_*
Skrevet
Jeg tenner sinnsykt på å være utro mot dama. Noen damer som vet hva jeg mener? Utroskap er et kick av dimensjoner, spesielt hvis du får med elskerinna på dristige stunt der avslørelsesfaktoren er rimelig stor.

Beklager, jeg forstår det ikke helt. Eller, jeg har det i vert fall ikke på den måten. Jeg tror ikke det er noehyggelig for kjæresten din, men det er kanskje meninga?

Skrevet

Du får skaffe deg en dame som tenner på at du er utro, da. Det er jo både menn og kvinner som tenner på dette. Kan jo bare ta en titt på tråden Hva er din forbudte fantasi? Selv om det selvsagt ikke er alle som fantaserer om dette som vil tenne på det i virkeligheten. Men noen av oss gjør det. For meg ville det gitt et ekstra kick om dama var utro med en fyr som deg. ;)

Gjest shitbag
Skrevet

Kan ta med dama til deg da vet du, så kan dere stikke ned på butikken mens jeg tar meg av dama di. Når dere kommer hjem så sitter hun der rød i kinnene og skjelver. Mens selvsagt dama mi som vanlig ikke skjønte en dritt. Ville vært en fryd!

Skrevet
Kan ta med dama til deg da vet du, så kan dere stikke ned på butikken mens jeg tar meg av dama di. Når dere kommer hjem så sitter hun der rød i kinnene og skjelver. Mens selvsagt dama mi som vanlig ikke skjønte en dritt. Ville vært en fryd!

Ville vært spennende det. ;)

Gjest Gjest_andrine_*
Skrevet

Ja, du er virkelig en shitbag!!

Gjest shitbag
Skrevet

Nei nå må du gi deg da Andrinemor, jeg er jo glad i dama mi, men det er kraftige drifter jeg står opp imot. Har ikke du også en liten skitten fantasi du engang har realisert?

Gjest Gjest_andrine_*
Skrevet
Nei nå må du gi deg da Andrinemor, jeg er jo glad i dama mi, men det er kraftige drifter jeg står opp imot. Har ikke du også en liten skitten fantasi du engang har realisert?

Joda, det har jeg. Men å være utro kunne ikke fallt meg inn en gang!Det er ikke pent gjort i det hele.. :kjefte:

Gjest Gjest_lille meg_*
Skrevet

Men - hadde det vært ok for deg om dama di var regelmessig utro mot deg? Hvis ja, kanskje du burde finne deg ei ny dame?

Skrevet
Men - hadde det vært ok for deg om dama di var regelmessig utro mot deg? Hvis ja, kanskje du burde finne deg ei ny dame?

Spør du meg? Ja, det ville vært ok om hun var regelmessig utro. :)

Og nei, ingen grunn til å finne meg en ny dame om jeg var i et slikt forhold. Nå er jeg singel, men håper faktisk på å treffe en jente som vil like å ha friheten til å se andre - i tillegg til alt det andre som skal klaffe (kjemi, forelskelse osv ;) )

Bør kanskje legge til at jeg ikke forsvarer utroskap der den ene part ikke er med på det. Så selv om ideen til ts var pirrende tror jeg nok ikke jeg ville vært med på den. Hadde vært for råttent overfor den intetanende jenta. Men som fantasi går jo det meste an.

Skrevet

Selvfølgelig er du en stor shitbag. En riktig stor en også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...