MollyMia Skrevet 18. januar 2010 #1 Del Skrevet 18. januar 2010 Heihei alle! Er egentlig ikke så fan av nyttårsforsett men skal nå prøve å intensivere treningen litt. Spiser igrunn helt vanlig sunn kost, med unntak av litt utskeielser i helgene, og trener ca 2-3 ganger i uken.. mest spinning, litt styrke, og føler at jeg virkelig tar meg ut også. MEN vekten står BOM stille og det virker det som den gjør uansett hva jeg finner på. Så i et lite forsøk for meg selv å få et nytt og bedre liv så tenkte jeg det kunne være nyttig å registrere treningen min her i håp om å øke motivasjonen og kanskje klare å trene mer og spise enda sunnere Uansett så har det jo en helsebringende effekt for kroppen til tross for at kanskje vekten står stillt. MEN når den gjør det og jeg holder på å miste motet noen dager så trenger det ikke bety at hele planen går i vasken! ALTSÅ: Ny dag - ny start - og nye muligheter! Idag: spinning 45 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 19. januar 2010 #2 Del Skrevet 19. januar 2010 skal du være... :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MollyMia Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 19. januar 2010 skal du være... :=) tuuusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MollyMia Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 19. januar 2010 Tirsdag 19/1: Spinning 45 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå