MellonCollie Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Finnes gamle tråder med lignende emne, men håper på litt ferske tips her Mannen og jeg skal på Latter om et par uker, og tenkte oss ut for å spise først. Vil helst på en restaurant som ligger relativt sentralt, så ikke det er altfor langt å gå til Aker Brygge (det er ikke det viktigste punktet), og helst internasjonalt kjøkken - i alle fall ikke asiatisk / indisk. Middels prisklasse, ikke type "satt meny med 5-retter". Bør være mulig å bestille bord, siden vi skal være på forestilling til satt klokkeslett. Jeg venter i spenning på gode tips
MissStiles Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Det finnes en del restauranter på Aker Brygge. - Agra (indisk) - Jensens biffhus - Olivia (italiensk) - Fridays - Peppes Pizza - Big Horn Steakhouse
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Jeg vil anbefale Statholderens krostue og Borggården. Det er litt lengre unna Latter enn de som er nevnt over, men de er absolutt verdt det.
tineline Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Yaya's for god thaimat med regnværs- og tordeninnslag. Bestill bord!
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Cru i industrigata. cru.no Veeldig god mat. Hold deg unna Olivia!
Tonka Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 Ettersom planen for kvelden er at du og mannen skal spise middag og så se et show på Latter så regner jeg med at dere vil gjøre det til en romantisk kveld..? I så fall ville jeg heller gått til Havsmak, som ligger ved Nobelsenteret. (Ikke langt unna Aker Brygge, det tar 5 minutter å gå.) Det er en liten, koselig restaurant, kjempegod mat og greie priser. Ikke verdens beste utsikt, men det gjør vel ingenting når du har med deg mannen i ditt liv? Ah! Også har de byens kuleste lysekrone - sukk...
MellonCollie Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 20. januar 2010 Ohh, takk for masse masse tips! Dette blir vanskelig Står vel litt mellom Borggården, Olivia (gjest, hvorfor synes du man skal holde seg unna..?) eller Havsmak nå. Jeg gleder meg
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 Ohh, takk for masse masse tips! Dette blir vanskelig Står vel litt mellom Borggården, Olivia (gjest, hvorfor synes du man skal holde seg unna..?) eller Havsmak nå. Jeg gleder meg Olivia er overpriset. Overfladisk sted uten sjel og sjarm. Gå for en av de to andre.
Samantha Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Her er menyen til Olivia. Eg synast i alle fall ikkje det er dyrt, særlig med tanke på beliggenheita. dessuten syns eg det er både koselig og kjempegod mat der, så... Men så er jo eg pizza- og pastalover nr.1 då
Gjest navnelapp Skrevet 20. januar 2010 #12 Skrevet 20. januar 2010 Pascal i nobelsenteret (vestbanen) har alltid god mat. Havsmak er også veldig bra. Jerome har fått bra omtale i det siste, kunne vere verd å prøve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå