iss Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har idag lastet ned masse applikasjoner, men det er jo en jungel der ute! Til datterens store glede har det idag kommet inn masse dyrelyderapplikasjoner på telefonen min. Det var populært! Men hva slags applikasjoner har dere på telefonen????
Gjest Miam Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har et par spill, facebookappen, en sånn oppskriftsgreie, eBuddy (du får messengerkontakter inn på mobilen og kan chatte gratis), Yr, Google Earth, 180.n0, Translator, et par kameraapper, Shazam (du kan finne ut hvilken sang som spilles på radioen fks), har en bakgrunnsapp, en faktaapp om USA og et par andre som jeg skal slette
brumma* Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Yr, Facebook, Trafikanten, 1881, Skype, valutakalkulator, lommelykt, News desk... Og noen spill.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 "Must" for meg: facebook, vg tv guide, shazam, yr, flytider, drool radio, 1881, world wiki+, faktura telenor. Har flere andre også bl.a ulike spill, men dette er "må ha" for meg. Brukes flere ganger daglig.
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 De som jeg bruker ofte som ikke er nevnt tidligere (tror jeg); -nrk radio -wikipanion -spotify og for kjedelige stunder: -shrek kart -peggle -labyrinth lite
iss Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2010 Da har jeg hatt telefonen en stund har har lastet inn endel applikasjoner Blitt endel barnespill, dyrelott, Dora, dyrelyder og litt sånt. Ellers har jeg yr flere kortspill kronespillet!! Den søvnregistratoren som er populær om dagen Menssyklusregistrator Facebook 1881 kart Gulesider.no Piano Mirror - ubrukelig ebuddy sudoku itranslate
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #8 Skrevet 14. april 2010 Jeg har akkurat fått meg min første Iphone - så på jakt er gode apps. Noen flere? Jeg har: -smacktalk - veldig morsom - får deg garantert til å le - shazam, ikke brukt den så mye enda - sleep cycle - prøvd den to netter, virket bra - Itranslate - ikke brukt enda, men kjekt å ha tror jeg - Period tracker - skal slutte på pilla og vurderer å starte prøving til høsten, så tenkte denne kunne være kjekk å ha - shopping list - noen ganger greit å skrive ned med en gangman kommer på hva man trenger, og så har man alltid handlelista med seg - skype - live messenger - doodle jump - et spill jeg ble tipset om, visstnok veldig lett å bli avhengig Flere forslag?
Gjest hogwash Skrevet 14. april 2010 #9 Skrevet 14. april 2010 Gjentar sikkert noen som allerede er nevnt, men mine favoritter: -Facebook -IM+ -Den norske almanakken -1881 -Shazam -Flashlight -iTranslate -Gule sider live -On this day -Aftenposten -Matglede -Matprat -Spotify -Touchmouse -Wikipanion -Skype -Faktura (for telenor) -Førstehjelp <-- ett lite must i mine øyne -IMDb -Filmweb -Engadget -digg
tineline Skrevet 14. april 2010 #10 Skrevet 14. april 2010 Jeg har Kindle og eReader, slik at jeg kan lese bøker på telefonen. Mange klassikere er gratis (på engelsk), og dette er et must for meg! Har også en audiobook-app, som inneholder drøssevis av engelske lydbøker (også mest klassikere). I tillegg er jeg veldig glad i Aftenposten, trafikanten, skype og NRKRadio, og har funnet igjen det gode, gamle Sonic-spillet fra Sega Megadrive! Hurra.
Nalla Skrevet 14. april 2010 #11 Skrevet 14. april 2010 Jeg har bl.a.: - Emoji Free - Slik at jeg kan ha smilys i meldinger Og tidligere nevnte Facebook, Shazam, MatPrat, Google Earth osv.
twinklestar Skrevet 14. april 2010 #12 Skrevet 14. april 2010 Jeg skrev et innlegg tidligere i dag som anonym. Kjempefint om alle som legger inn kan skrive bittelitt om applikasjonen, om den er å anbefale og hva den gjør (med mindre det er selvsagt utifra navnet). Nå har jeg akkurat funnet en applikasjon som heter emergency (gratis) som gir alle nødnummer i mange ulike land, lastet også opp matprat etter tips ovenfor
Amys Skrevet 14. april 2010 #13 Skrevet 14. april 2010 (endret) De jeg liker best: Google Maps og Earth, yr, Yahoo Weather, Handy level (vater ), 180, Unit converter, Dictionary, Currency (valutakalkulator), Stanza (e-bokleser), SleepCycle ("finner ut" hvilken søvnsyklus man har) Spill og andre ting å finne på når man kjeder seg: Bounce On, Rolando, BrainChallenge, Matches, Sheepstacker, CrackCode, Labyrinth Endret 14. april 2010 av mias
twinklestar Skrevet 21. april 2010 #14 Skrevet 21. april 2010 Nå har jeg funnet en applikasjon som er bedre enn Shazam, nemlig SoundHound. Kjenner igjen om en bare nynner på en sang Jeg er fornøyd så langt iallefall. Ellers har jeg lasta ned et nytt avhengighetsspill: AngryBirds.
Quirky Skrevet 22. april 2010 #15 Skrevet 22. april 2010 Dropbo:, fillagringsprogram Kindle og eReader: Lar deg lese e-bøker Todo: To-do-liste-program som lar deg synkronisere oppgavelister fra Outlook Facebook Notey: Notatbok-program Gule sider Wallet: Lar deg lagre viktig info som kredittkortinformasjon etc. Quickoffice: Filbehandlingsprogram som støtter Microsoft Office-filer, lar deg ikke bare lese og redigere f.eks Word-filer, men også lage nye.
Klips Skrevet 22. april 2010 #16 Skrevet 22. april 2010 Her var det gode tips. Min nye dille er TiltShift Generator - en foto-app som lar deg lage en ganske fin nostalgisk look på bilder, endre kontrast osv. Har også en annen foto-app for å zoome etc. (Genius), men den har jeg ikke brukt så mye. IMDb er et must for alle som lurer på "åååh, hvilken film er det han har spilt i før?" osv De har jo også rating av alle filmer, som kan være interessant. Spotify, facebook, gule sider, trafikanten - sier seg selv hva de gjør (aldri brukt de to siste) Ikke så mange spill, men barn elsker Trace, Angry birds og Parachute Ninja (ganske morsomme for voksne også)
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #17 Skrevet 17. september 2010 Elsker å ta bilder så jeg har: TiltShift generator Polarizer SkipBleach Hipstamatic også Angry Birds da, men har bare hatt telefonen i 1 dag. Håper flere kommer med innspill her:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå