Gjest Gjest_nina_* Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Hei alle sammen. Trenger noen råd her, er bare 20 år og har fått henge pupper. IKKE noe kjekt. De er på en måte litt "tomme" og har strekk merker ( gjennomsiktige) på innsiden. Så det jeg lurer på er om noen har tatt brystløft eller silikon for å bedre ett lignende problem som jeg har. Hva vil dere anbefale? Trenger alle slags råd. TAKK
Lille85 Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har ikke gjort noe med puppene mine.. Har fått et barn, og har et på vei.. Til nå har puppene mine vært kjempe fine.. Nett som på en 16 åring, med størrelse.. Hehe.. Men jeg er veldig facinert av silikon pupper.. Så når jeg er ferdig å amme neste, og siste babyen, så skal jeg ta silikon! Syns det blir sååååå fint!! Hvis du har en grei størrelse på de, så holder det vel bare med et løft..? Men jeg hadde nok stappa litt silikon inn når jeg først var i gang! :gjeiper:
Gjest imli Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Kanskje litt feil forum? :klø: Har du fått barn? Anbefalar i alle fall at du ventar med operasjon til etter at du har fått dei barna du ynskjer deg. Ein får ofte litt slappare og tommare puppar etter graviditet og amming. Om du vil løfte dei eller leggje inn silikon, er jo berre ditt val. Brystløft kan du få dekka om du har veldig store og tunge bryst, som hemmer deg i kvardagen, elles ikkje. Eg ville i alle fall ikkje ha gjort noko med mine puppar med mindre eg fekk helseplagar av dei. Silikon ville eg aldri ha vurdert, syns det ser så "falskt" ut...
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Kanskje litt feil forum? :klø: Har du fått barn? Anbefalar i alle fall at du ventar med operasjon til etter at du har fått dei barna du ynskjer deg. Ein får ofte litt slappare og tommare puppar etter graviditet og amming. Om du vil løfte dei eller leggje inn silikon, er jo berre ditt val. Brystløft kan du få dekka om du har veldig store og tunge bryst, som hemmer deg i kvardagen, elles ikkje. Eg ville i alle fall ikkje ha gjort noko med mine puppar med mindre eg fekk helseplagar av dei. Silikon ville eg aldri ha vurdert, syns det ser så "falskt" ut... Ja ble nok litt feil plass å skrive, så det ikke før jeg postet den:p Har aldri lagt inn innlegg her før, fulgte bare en link.. hehe.. Men nei har ingen barn og har ikke planer om det før om 10 år minst, og det er ikke noe særlig å gå rundt med null selvtillit når det kommer til puppene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå