Gå til innhold

Poppzy's dagbok


Poppzy

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvordan jeg skal begynne, men her er jeg :hallo: Jeg har alltid ønsket å skrive en dagbok, men har aldri liksom klart det. Helt siden barndommen faktisk. Tror det er fantasien som har stoppet meg. Syntes alt jeg skrev var dumt, teit osv. :sjenert:

Jeg skal i alle fall prøve så godt jeg kan.

Jeg er i 30-årene, har en sønn som jeg er alene med. De som er en del på forumet Kropp og Helse har vel sett at jeg sliter en del psykisk. Ganske mye frustrert pga det og det er ingen hemmelighet.

Jeg ser også en del på tv og følger med på mine serier som jeg syns er interssante eller morsomme. Etter at min sønn fikk egen tv på sitt rom så får jeg ha tv min i fred :klappe:

Håper jeg klarer å skrive noe hver dag.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er jeg igjen :vinke:

Lørdag kjøpte jeg meg Listerine Total Care (den lilla). Fytti katta hvor grusom den var :sjokk:

Jeg trodde tunga og hele munnen skulle dovne bort :haar: Måtte bare spytte det ut med en gang :hakeslepp: Nå klarer jeg å telle til 20 før jeg må spytte det ut, men det går bedre. Har en hærlig følelse i munnen etterpå så jeg angrer ikke for at jeg begynte med den :)

Hva gjør man ikke for å få ren munn, tenner og frisk pust ;)

Endret av Poppzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært dårlig. Angstfylt. Har heldigvis fått til å betalt regninger. Like ille og vanskelig hver måned :sukk:

Var en tur på butikken og der var det ei dame som leverte en vare tilbake og skulle få tilbake penger. Som vi aller fleste vet så må vi signere på en kvittering for å få penger, men hun dama nektet plent å skrive navnet sitt! Dette ville hun ikke nei for de (butikken) kunne "kludre" med navnet hennes. Til slutt skrev hun under og fikk pengene sine. Jeg måtte bare le av henne og jeg så hun i kassen ble litt oppgitt.

Nei, nå får jeg vel fortsette å se på 4 stjerners middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tenkt masse telys kubbelys og benket meg forran tv og skal se på diverse program fram til kl 23.30!! God å slappe av i sofan også :popcorn: Må titte innom håndballkampen og se hvordan det går med Norge innimellom også. Håper de vinner i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen som har lyst å skrive, kommentere eller noe så er dere hjertlig velkommen til det :helen:

Endret av Poppzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag må jeg levere inn pc'n min. Kjøpte den i oktober. Skjermen har begynt å "klikke". Det er slik flimmring eller hva jeg skal kalle det. På jobben sier de at det må være noe galt med skjermkortet. Skikkelig irriterende når noe sånt skjer med en ny pc som bare har stått på et bord og ikke blitt flyttet noe særlig på.

Heldigvis har min sønn en pc som jeg kan få låne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagbok :vinke::smilyblomst::hoppe:

Mått innom å ta en titt. Orker aldri å begynne å lese dagbøker som er på mange 100 sider, så derfor passet din perfekt!

Melder meg herved som fast leser :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Så koselig at det var noen som la igjen en hilsen. Takk Betina :blomst:

Jeg har ikke lest så veldig mange dagbøker her inne. Har vært innom noen få og føler de som skriver der er "veldig" godt kjent. Så jeg tør ikke legge igjen noen ord for jeg føler meg dum :flau:

Jeg har ikke vært så mye her inne de siste dagene. Har vært syk, men er bra nå.

I dag var jeg med min "adoptivbror" (kaller han det siden jeg har kjent han siden jeg var 3 år og det er leeeenge siden :fnise: Har skal kjøpe seg ny undulat og vi var på mange dyrebutikker. Noe så nusselig som søte små undulater. Fikk nesten lyst på en selv, men jeg er redd for fugler så jeg kan ikke ha en :sukk: Men jeg får kanskje kose litt med den han velger.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på nrk direkte at den soldatan som døde i Afganistan kommer hjem. Føler meg veldig trist :trist:

Rart egentlig at man blir så trist inni seg av å se på en minnestund av fremmede. Jeg kjenner han jo ikke, men det minner meg kanskje om at pappa er død og hans begravelse :grine: :grine: :grine:

Endret av Poppzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en STOR diskusjon med min 12 år gammel sønn i går kveld. Han vil ha et kjæledyr. Helst en innekatt da det ikke er lov til å ha utekatter her vi bor. Jeg er har ingen kjennskap til andre dyr enn hund. Mus var også ett alternativ sa han. Jeg får vel ta å vurdere hva vi kan ha. Det er jo et stort ansvar å ha dyr. Vi får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle barn kommer til et punkt hvor de finner ut at et kjæledyr hadde vært gøy g018.gif

Jeg har innekatter hvis du trenger tips. :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne på KG og dagboka.

Det er ikke så mye som har skjedd siden sist. Gikk lei av hele KG :sjenert: Får se om jeg klarer å få skrevet litt mer her framover.

Som jeg skrev i januar så er katt fremdeles til vurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...