Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Er det noen her inne som har erfaring med Vallergan som sovemedisin for voksne? Jeg har tidligere prøvd Valeriana Natt (reseptfritt) maksdose uten virkning og Melatonin på resept uten annen effekt enn at når jeg endelig sovnet (etter 2-3 søvnløse netter), hadde jeg voldsomme mareritt. Slik jeg har forstått det, er Vallergan egentlig allergimedisin... Og jeg har ikke blitt spesielt trøtt av reisesyketabletter heller. Bør de tas mange timer før man skal legge seg? (Pakningen ble vannskadet på hjemveien, derfor jeg spør).
Gjest Gjest_Oz Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har brukt vallergan mot søvnvansker i perioder. Det fungerer helt greit, men du må ta dem en god stund før du skal legge deg, typ 2 timer. Ta dem heller litt for tidlig enn litt for sent. Prøv dem første gang en natt du ikke må opp tidlig, da du kan få en skikkelig "hang over", at du er så trøtt at du nesten ikke fungerer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå