Gjest jean Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Hei. Jeg har hoppet over mensen 4 ganger på rad nå,og har hatt mellomblødning i 1 månede nå,hvor lenge er det normalt og ha en mellomblødning? Jeg skal fullføre brettet ut,men hvor lenge er det man blør etter man har tatt de hvite pillene?
Beam Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Vanskelig å si. Du må nesten bare vente å se. Folk reagerer veldig forskjellig når det kommer til dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå