Gjest Gjest_Oda_* Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Hei I dag våknet jeg til en blødning som minnet meg fryktelig om mensen, i tillegg til at jeg har slitt med menstruasjonssmerter i hele dag. I helgen, altså for rundt 2-3 dager siden, glemte jeg en p-pille, pluss at jeg var litt sen med å ta den neste også. Har gått på pilla nå i 2,5 år uten noen form for mellomblødninger i det hele tatt. Er det noen som har hatt erfaring med å få mellomblødninger så sent etter at man begynte på pillen? Eller kan dette være festeblødning? Det er forsåvidt 2 uker siden min forige mens begynte. Hvor lenge etter ubeskyttet sex KAN festeblødning inntreffe? Håper virkelig på svar!
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har aldri hatt mellomblødninger ved oppstart på p-piller, men får det alltid når jeg har gått på et merke i et par år. Skjer hver gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå