Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har et kjempe problem...og har hatt det lenge. Jeg har aldri hatt noe problem med underlivet mitt, helt til jeg ble smittet av herpes av eksen min. Etter dette har soppinfeksjonene kommet og gått, og jeg opplever at det er ubehagelig å ha sex. Jeg har testet meg for alt som er av kjønnsykdommer, da eksen var utro. Har gått til flere leger for å finne ut hva som er galt, men det er ikke noe galt. Jeg har vært sammen med en gutt nå i to år. Jeg tenner utrolig på ham, og vi har sex ofte, men...jeg blir ikke våt lenger. Jeg kan være så kåt som bare det, men blir ikke våt nok. Vi må derfor bruke glidekrem. Det funker det, men det er så kjedelig å være avhengig av det. Må da ha det med overalt vi tror at vi kommer til å ha sex. Han sier at jeg er våt, men for meg kjennes det helt tørt ut. Er det noen som har vært borti dette? Kan det være herpesen som har ødelagt underlivet mitt? Jeg har ikke hatt utbrudd etter det første, og kjenner god forskjell på dette og bare tørrhet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå