Gå til innhold

Søvnfasevekkerklokke

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Noen av dere har tidligere skrevet om vekkerklokker som vekker deg i riktig søvnfase, sånn at du er mindre trøtt. Det jeg lurer på er hvor lenge denne effekten varer. Jeg har noen dager hvor jeg bare er trøtt hele dagen, uansett hvor lenge jeg har sovet. Er det bare fordi jeg har sovet dårlig (uten å ha merket det selv riktignok), eller ble jeg vekket i feil søvnfase og dette påvirker opplagthetsfølelsen resten av dagen.

- det er sikkert veldig optimistisk å håpe på at en vekkerklokke kan eliminere en hel dags trøtthetsfølelse bare ved å vekke deg på riktig sted i søvnfasen, men man kan jo håpe :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jente_*
Skrevet
Noen av dere har tidligere skrevet om vekkerklokker som vekker deg i riktig søvnfase, sånn at du er mindre trøtt. Det jeg lurer på er hvor lenge denne effekten varer. Jeg har noen dager hvor jeg bare er trøtt hele dagen, uansett hvor lenge jeg har sovet. Er det bare fordi jeg har sovet dårlig (uten å ha merket det selv riktignok), eller ble jeg vekket i feil søvnfase og dette påvirker opplagthetsfølelsen resten av dagen.

- det er sikkert veldig optimistisk å håpe på at en vekkerklokke kan eliminere en hel dags trøtthetsfølelse bare ved å vekke deg på riktig sted i søvnfasen, men man kan jo håpe :)

Ingen som har noe svar på det? :)

Gjest prison break
Skrevet
Ingen som har noe svar på det? :)

Jeg har nettopp kjøpt denne selv!

Skal prøve den ut imorgen natt og gi deg beskjed om effekten :)

Skrevet

Er det sånn Philips wake up light du tenker på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...