Gå til innhold

På Jakt Etter Slankepiller


Gjest Miakee

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som kan anbefale en god slankepiller enten kjøpes på nett eller apoteket?

Jeg jobber 100% på kontoret derfor vil jeg ikke bruker piller som gir plagsom diarrhea. Kanskje en som kan hindre appetite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet hva du kan begynne på!!! Hvis du vil ned i vekt så Xtravaganza perfekt for deg. =) Men det ofrer litt fra din side, men er vel derfor du vil knaske piller? Vil gå "gratis" ned i vekt? =) Fniiis! Vi har alle vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gjøre det som virker, spise regelmessige og næringsrike måltider og begynne å trene? Det er kalorier inn vs. kalorier ut som til syvende og sist bestemmer om du går ned i vekt. Du må innta mindre kalorier enn du bruker enten det gjøres ved å redusere inntaket eller ved å øke treningsmengde. Det beste er en kombinasjon av dette! Ikke tro på disse slankepillene, tenk langsiktig og legg om til ett kosthold og begynn med trening, som sammen som gir deg hva du ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du absoulutt skal ha piller, ville jeg satset på piller i form av kost tilskudd. Krom, grønn te, kanel og ingefær skal vistnok ha god effekt på forbrenningen.

Ellers ville jeg følge rådet til innlegget over. Noen overprisede piller er nok ikke det som skal til for å miste flesket på kroppen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...