Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har først og fremst plager med tett nese og slimdannelse. Jeg har på trappene mitt andre inngrep. Det første inngrepet var ikke tilstrekkelig, så nå vil jeg gjøre det skikkelig. Planen er å rette opp neseskilleveggen og åpne opp til bihuler. Dette dekkes av det offentlige. MEN jeg har etter hvert fått for meg at noe må gjøres utenpå nesen også for å få full effekt. Ganske sikker på at kirurgen jeg har gått til ikke gjør neseplastikk. Tenkte derfor å få en second opinion av en som også kan neseplastikk. Spørsmål: - Hvor vil dere som har erfaring med neseplastikk anbefale meg å få time? - Hvor mye vil en forkonsultasjon koste? - Vil det offentlige dekke inngrepet dersom kirurgen fastslår at inngrepet er viktig for at nesen skal virke som den skal? (Har en liten "knekk" på nesen, der "innmaten" i nesen buler litt ut på siden og dermed gir dårlig utluftning på motsatt side. Har også litt bruskdannelse ved det ene neseboret som hindrer luften noe). Håper inderlig noen kan gi meg noen råd. Er så lei!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå