Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 23. januar 2010 #41 Del Skrevet 23. januar 2010 Brukte bare klokke en kort periode på barneskolen, synes det var en utrolig irriterende ting. Nå skal det nevnes at jeg ikke liker å ha på armbånd, smykker etc. heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 23. januar 2010 #42 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg har flere klokker, bruker alle som smykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 23. januar 2010 #43 Del Skrevet 23. januar 2010 Tåler ikke klokkene jeg har. Blir stiv i håndleddet og klarer ikke å bøye det.. men synes det er kult da. Spesielt en bigsize gutteklokke med skinnreim. Har en gullklokke jeg har arvet etter bestemor som er helt nydelig. Denne går jeg med til spesielle anledninger, som juleaften, konfirmasjon, 17. mai... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KinderMaxi Skrevet 23. januar 2010 #44 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg er avhengig av både armbåndsur og klokke generelt. Føler meg nærmest "naken" uten armbåndsuret. Bruker mest denne fra Dolce & Gabbana eller denne fra Guess. Ønsker meg denne og denne. Begge fra D&G. Sikkert ikke så interessant for dere å vite, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 23. januar 2010 #45 Del Skrevet 23. januar 2010 Ønsker meg denne og denne. Begge fra D&G. Sikkert ikke så interessant for dere å vite, men. Den uthevede var jo morsom, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 29. januar 2010 #46 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Var å kjøpte meg ei i dag. Endelig en ordentlig klokke! *storfornøyd* Endret 6. februar 2010 av Mr. Jones Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå