Gå til innhold

Pus som nyser


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Har en liten søt pus som kun er inne....Han har nyst en ukes tid nå, ikke hele tiden, kun når han vasker seg og når han putter nesen oppi noe...(han har en lekekasse hvor jeg gjemmer mat, så da roter han oppi her og da nyser han). Virker som om det kun er i berøring av nesen at han nyser. Ellers er han absolutt ikke plaget, helt fin i formen!

Han er kun inne! Eneste er at jeg har hatt han med meg ut et par ganger i sprengkulden, fra hus til hus (vi bor tett i tett med familie, med ti min gange)

Ellers så har han snusa litt på slik pulver, catnip, men det begynner jo å bli en stund siden.....

Noen råd? Han er LIVREDD veterinær, men sagt til meg selv t jeg får ringe dem om det ikke gir seg nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er kattunge er det ikke noe grunn til å bekymre seg. En kattunge snuser på alt, og dermed nyser.

Vår har nyst i 3 uker snart, og han snuser på ALT.

Det kan også komme grønn aktig slim/snue som er helt ufarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe allergisk mot seg selv kanskje??? Hehe...... For det er jo mest når han vasker seg...Var innom en veterinær idag, uten han, hun spurte hvordan formen ellers var, om det er noe rennende nese, rennende øyne...Og det har han ikke......Da ba de meg drøye det en uke for å se an...

Det er ikke en kattunge..

Tror jeg skal bytte ut sanden imorgen, til ordentlig god sand..kanskje det hjelper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...