Minttu Skrevet 18. januar 2010 #21 Skrevet 18. januar 2010 Jeg liker at det er slik som kjæresten min har det Altfor langt og mye er ekkelt, da får de stusse litt! Men er nok verre med skikkelig hårete brystkasser og/eller rygg enn armhuler
fink Skrevet 18. januar 2010 #22 Skrevet 18. januar 2010 glatt er ikke noe for meg. Blir for feminint. Min kjæreste har hverken stusset eller barbert under der noen sinne, og jeg synes ikke det er for langt. Det er ikke sånn at det blir helt ut av kontroll fordi man aldri klipper. Det er i de nyere generasjoner det har blitt vanlig å kontrollere hårveksten bevisst. Våre oldemødre hadde ikke kjønnshår flagrende rundt anklene de heller, selv om de mest sannsynlig aldri har barbert der.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #23 Skrevet 18. januar 2010 Jeg synes de kan la det være som det er, med mindre de har langt hår. Hvis det er så langt at det stikker ut når de står med armene rett ned er det helt OK å stusse det... Men barbere seg under armene trenger ikke menn å gjøre.
Pepe Skrevet 18. januar 2010 #24 Skrevet 18. januar 2010 Gjerne med hår! Tror jeg hadde blitt litt satt ut om han hadde begynt å stusse/barbere. Det føler jeg er forbeholdt meg..:S Men det må være rent og pent inni jungelen!
Stinelin Skrevet 18. januar 2010 #25 Skrevet 18. januar 2010 Jeg synes menn som er barberte under armene er usexy og ekkelt, blir faktisk brydd av det. Vi er jo snart kommet dit at gutta er like forfengelige som oss, æsj Dessuten synes jeg lukten av kjæresten min er både god og opphissende. Ren svette er flott og maskulint, og det har mye med hårveksten å gjøre at det føles naturlig Man kommer dessuten før eller siden til å oppleve at det går noen dager mellom barberingen, f.eks på hyttetur, og da er det virkelig fælt med skjeggstubber under armene på mannen Har aldri vært borti noen med ekstrem hårvekst under armene, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan det er. Gi meg en naturlig mann
Hinata Skrevet 19. januar 2010 #26 Skrevet 19. januar 2010 Helst naturlig her i gården, trimmet kan også gå an.
Kosemose Skrevet 19. januar 2010 #27 Skrevet 19. januar 2010 Hvordan liker du mennene under armene: - At de har hår - At de har hår, men at det er stusset - Håret er fjernet Irriterer meg at jeg bryr meg om det, men for min del må menn veldig gjerne stusse eller fjerne hår under armene. Bare ikke snakk om det! Gjør det diskret
ENALI Skrevet 19. januar 2010 #28 Skrevet 19. januar 2010 - At de har hår, men at det er stusset Tycker det är sexigt med hår under armarna på män, men det ska inte vara en jättebuske där heller...
Gjest pew Skrevet 19. januar 2010 #29 Skrevet 19. januar 2010 Tenkte faktisk på det i går, la merke til at kjæresten min har ganske lange hår der. Kunne gjerne ha stusset dem litt for min del, men det er ikke noe jeg bryr meg om. Var jo også første gang jeg la merket til det etter flere måneder sammen Syntes bare det var litt rart, for han er så forfengelig når det gjelder alt annet og er ikke fremmed for barberhøvler og voks og hårklippere. Slår meg som typen som stusset håret under armene og, men akkurat der funker visst den gode gamle villmann-looken for han.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #30 Skrevet 19. januar 2010 hygienen blir langt bedre hvis håret barberes vekk en gang i blant
Tinkerbell_ Skrevet 20. januar 2010 #31 Skrevet 20. januar 2010 Hår under armene er heeelt greit! De skal jo tross alt være menn;) Men, det gjør ikke noe om det er litt mindre hår der nede..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå