Varsio Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Jeg mener at jeg har sett et innlegg her før hvor det var mange som hadde skrevet ned budsjettet sitt med alle ting de skulle kjøpe/ordne, men jeg fant det ikke igjen. Så jeg spør jeg Trenger litt hjelp til å komme på hva jeg faktisk trenger i et bryllup..
Modic Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Jeg mener at jeg har sett et innlegg her før hvor det var mange som hadde skrevet ned budsjettet sitt med alle ting de skulle kjøpe/ordne, men jeg fant det ikke igjen. Så jeg spør jeg Trenger litt hjelp til å komme på hva jeg faktisk trenger i et bryllup.. Her har jeg kopiert inn overskriftene fra vårt budsjett. Det som er skrevet med store bokstaver er hovedpunktene, og noev av dem er som du ser delt opp i underpunkter. En del ting, som ikke er aktuelt for oss av ulike årsaker, mangler muligens. Utgifter: VIELSESSTED SELSKAPSLOKALE KOKK/CATERING SERVERINGSHJELP FOTOGRAF FRISØR/SMINKØR Prøvetime Bryllupsdagen BRYLLUPSKLÆR Brudekjole Veske, sko, strømper, undertøy etc. Tiara, smykke, armbånd, øredobber etc. Bryllupsdress m/tilbehør til brudgom Bryllupsklær m/ tilbehør til barna RINGER BRYLLUPSREISE MUSIKK Musikk i kirken Musikk til bryllupsfesten BLOMSTER Brudebukett, hårpynt og knapphullsblomster Pynting i kirken Dekorasjoner til festbordet TRANSPORT MAT KAKER Bryllupskake Div. kaker TILBEHØR TIL FESTBORD Lys, servietter, tannpirkere m.m. DRIKKEVARER TRYKKSAKER Invitasjoner Bordkort Taler og sanger Hefte med sanger og meny Takkekort OVERNATTING DIVERSE Bryllupsannonse i aviser Solarium Annet
Varsio Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2010 Her har jeg kopiert inn overskriftene fra vårt budsjett. Det som er skrevet med store bokstaver er hovedpunktene, og noev av dem er som du ser delt opp i underpunkter. En del ting, som ikke er aktuelt for oss av ulike årsaker, mangler muligens. Utgifter: VIELSESSTED SELSKAPSLOKALE KOKK/CATERING SERVERINGSHJELP FOTOGRAF FRISØR/SMINKØR Prøvetime Bryllupsdagen BRYLLUPSKLÆR Brudekjole Veske, sko, strømper, undertøy etc. Tiara, smykke, armbånd, øredobber etc. Bryllupsdress m/tilbehør til brudgom Bryllupsklær m/ tilbehør til barna RINGER BRYLLUPSREISE MUSIKK Musikk i kirken Musikk til bryllupsfesten BLOMSTER Brudebukett, hårpynt og knapphullsblomster Pynting i kirken Dekorasjoner til festbordet TRANSPORT MAT KAKER Bryllupskake Div. kaker TILBEHØR TIL FESTBORD Lys, servietter, tannpirkere m.m. DRIKKEVARER TRYKKSAKER Invitasjoner Bordkort Taler og sanger Hefte med sanger og meny Takkekort OVERNATTING DIVERSE Bryllupsannonse i aviser Solarium Annet Tusen takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå