Gå til innhold

antidepressvia


Fremhevede innlegg

Skrevet

sliter med sosial angst og frykt for å rødme. er møkka lei, er nå 26 år og det blir aldri bedre. har snakka me psykolog, men funka dårlig.

jeg synes det går for langt når frykten for mennesker og å bli vurdert og frykt for å være sjenert skal påvirke mine yrkesvalg. har så store muligheter, har god utdanning og gode resultat, men tørr ikke ta noen av de store sjansene, fordi det krever mye menneskekontakt.

vurderer nå å snakke med lege om antidepressiva.

noen erfaringer?

bivirkninger?

hvordan er det å slutte på dem etter en stund? har man det verre enn opprinnelig?

plnalegger graviditet innen 2 år, har det betydning for om jeg går på antidepressiva?

takk. hilsen innadvendt lei kvinne

Videoannonse
Annonse
Skrevet
sliter med sosial angst og frykt for å rødme. er møkka lei, er nå 26 år og det blir aldri bedre. har snakka me psykolog, men funka dårlig.

jeg synes det går for langt når frykten for mennesker og å bli vurdert og frykt for å være sjenert skal påvirke mine yrkesvalg. har så store muligheter, har god utdanning og gode resultat, men tørr ikke ta noen av de store sjansene, fordi det krever mye menneskekontakt.

vurderer nå å snakke med lege om antidepressiva.

noen erfaringer?

bivirkninger?

hvordan er det å slutte på dem etter en stund? har man det verre enn opprinnelig?

plnalegger graviditet innen 2 år, har det betydning for om jeg går på antidepressiva?

takk. hilsen innadvendt lei kvinne

Hei. Føler veldig med deg. Har hatt mye lignende selv. Noe henger igjen ennå. Antidepressiva hjelper veldig, du lærer deg på en måte å tenke/leve på en annen måte. Om du avslutter gradvis så vil du fortsette å være like bra. Jeg gikk på cipralex og det gjorde ikke noe om jeg var gravid. Hadde heller ingen bivirkninger. Du får nesten høre med legen din om hvilken pille som kan funke for deg.

Skrevet

Jeg har gått en stund nå på Zyprexa. Mot depresjon. Jeg har lagt på meg 13-14 kg og har en del mer kviser enn før. Men det er jo ikke alle som får de bivirkningene. Psykologen og jeg snakket om at jeg skulle slutte på de snart. Vet ikke hvordan det blir men jeg håper det går bra..

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...