Gå til innhold

BJ...

Gjest Gjest_gjest_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hva er det mest sannsynlige grunnen for en mann til og ikke ville ha en blowjob fra en dame når de holder på? At han med vilje stopper henne.

Dere menn her inne, noe dere ville gjort? I såfall hvorfor, Finnes det menn som ikke liker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er det mest sannsynlige grunnen for en mann til og ikke ville ha en blowjob fra en dame når de holder på? At han med vilje stopper henne.

Dere menn her inne, noe dere ville gjort? I såfall hvorfor, Finnes det menn som ikke liker det?

Jeg liker det,men det er veldig skjeldent jeg kommer av det.

Har stoppa dama noen ganger når det blir for langtekkelig,eller jeg merker hun holder på å suge vettet av seg for og prøve å få meg til og komme.

Nesten nyttesløs!

Skrevet

En veldig dårlig BJ er meningsløs og gir meg ingen nytelse. Når det er sagt så har jeg sjelden sex med jenter jeg ikke kan kommunisere med under akten.

Skrevet

At han ikke føler seg ren nok kanskje?

Hvis vi ikke har dusjet samme dag, så blir det ikke noe oralsex her... Selv om man ikke er direkte skitten, så føler jeg ikke for å ha oralsex dagen etter at jeg har dusjet... (dusjer annenhver dag for den som bryr seg ;) )

Skrevet
En veldig dårlig BJ er meningsløs og gir meg ingen nytelse. Når det er sagt så har jeg sjelden sex med jenter jeg ikke kan kommunisere med under akten.

Dårlig blowjob gir absolutt ingenting, det er litt digg første minuttet men etter det går du seriøst bare lei.

Skrevet

hmm.. men nå tenkte jeg mest på at han stopper henne allerede før hun er i gang! Og da er det jo ikke fordi det er dårlig. Men kan jo ha noe med renslighet å gjøre!

Skrevet
Dårlig blowjob gir absolutt ingenting, det er litt digg første minuttet men etter det går du seriøst bare lei.

For deg, kanskje.

Mannen min kunne latt det vare i en halvtime daglig.

Skrevet (endret)
For deg, kanskje.

Mannen min kunne latt det vare i en halvtime daglig.

Så du gir dårlige blowjobs? Ja? Nei? Bare litt lesevansker?

Om mannen din fint kunne hatt en halvtime om dagen så kan jo det ha noe med at du gir gode blowjobs, det er stooor forskjell på dem!

Endret av toth
Skrevet
Så du gir dårlige blowjobs? Ja? Nei? Bare litt lesevansker?

Om mannen din fint kunne hatt en halvtime om dagen så kan jo det ha noe med at du gir gode blowjobs, det er stooor forskjell på dem!

Bare litt lesevasker her i dag.

Sorry- men ordet "dårlige" gikk meg hus forbi.

Skrevet

Kanskje dama biter. ;

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...