beccy Skrevet 4. mars 2010 #21 Skrevet 4. mars 2010 Vi sitter akkurat nå og planlegger tur til Thailand, og vurderer akkurat den samme kombinasjonen som dere,en uke i Ao Nang og en uke på koh Lanta.Men så lurer vi på om det blir stress å drive å flytte, eller om det er bedre å holde seg i ro på ett sted ? Vi har to barn på 7 og 9 år. Hva tror du? Og om du skulle velge ett sted , hvilket hadde det da blitt? Unnskyld for sent svar her! Jeg har ikke sett dette før nå. Det var ikke stress i det hele tatt å flytte på seg. Reiseselskapet fikset alt. Og vi fikk en liten minibuss for oss selv. Turen tok kanskje 3 timer. Og vi var ikke ute en eneste gang. Det er ganske deilig å flytte på seg, da man kanskje kan bli litt lei av Ao Nang etterhvert. Skal jeg velge, må det nesten bli Koh Lanta, det var virkelig et helt fantastisk deilig sted. Ao Nang er mer pulserende. Men jeg kunne godt tenke meg å reise på samme kombinasjonsreise en gang til. Ao Nang er jo en fin base for å reise ut på forskjellige kjente øyer.
Gjest glaidagtilbakeigjen Skrevet 9. mars 2010 #22 Skrevet 9. mars 2010 Hei og hopp:) Akkurat kommet hjem etter tre uker på Ko lanta og Ko Ngai. Har hatt en suuuper ferie:) Laguna beach Club på Klong Dao var et suuupert resort. Fine rom/hytter/leiligheter, flott og rent basseng og solstoler på stranden. Enkel matservering..men plenty av restauranter like v. Anbefaler, Diamond Sand(en av favorittene mine),SunSet og EasyBar. Inne Saladan bør dere gå forbi Saladan Seafood og bort til Rimnum Seafood...de lager nyyyydelig fisk! deepfried m chilisaus, steamed m sitrongress og chili, bbq ..mmmmmmm nam nam! Kjempegod mat, hyggelig plass og kald øl:) Var 5 dager på Ko Ngai...flott øy. Var der for tre år siden og,og jammen var det skjedd forandringer. Flere nye resorter langs stranda, var fine alle sammen. Bodde på Fantasy som sist..da var anlegget befolket av eldre gjester. Nå har svensket erobret anlegget!(som de har gjort med hele syd-Thaialnd!) Masse barnefamilier der nå...og helt anna stemning.(synd å si det...men likte meg vel litt bedre første gangen;)) MEN nøt dagene på Ngai...deilig sted å være:) Tilbake til Lanta og Laguna...vi droppet flere øyer. Ungene elsket laguna og vi foreldrene fikk og skikkelig ferie der:) Ni dager til på Lanta gikk fort..besøkte Klong Nin en dag..Lanta Miami Bungalows(flott sted), elefanttur og apeskolen. En natt i Bangkok med en kjapp tur til Siam Paragon og Ocean World!Og vips så var ferien over...og nå MÅ eg ut og måke snø!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå