Gjest pastastudent Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 jeg er en fersk student, og sliter litt med økonomien. Vil gjerne lage ordentlig middag hver dag, men har som sagt ikke mye å rutte med. Tenkte at vi her kan tipse hverandre om tilbud på matvarer? Jeg skal på handletur i morgen, så jeg skal rapportere om eventuelle kupp! Vet dere om noen mat-tilbud i kommende uke?
Inger88 Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Det går ann å abonomere på kundeavisen(reklemen) til div. matbutikker pr e-post:)
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Vet ihvertfall at det er vanligvis Ica, Coop mega, rimi og kiwi jeg handler tilbudsvarer på. Coop Mega har som regel 40% på toalett/tørkepapir, alt av taco, alt av juice, alt av kjøttdeig, osv, og bytter hevr uke. Spesielt den med dopapir er genial! Ica har av og til 40% på varegrupper, men da er det en dag med hvert. Ellers har de ofte 10 kroners marked! Rimi har partivarer, vet de har karbonadedeig til 50 kr og svinekjøttdeig til 25(?) nå. For en person holder jo en pakke med kjøttdeig til 4 middager, del opp pakka og frys ned i poser, da er det enklere å bare ta opp det man trenger når man trenger det og det tar mindre plass! Kiwi har jo go'helg tilbudene til 15 kr, veldig praktisk om man er student og enslig da de kommer i singel pakker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå