Gå til innhold

Kubbelys som brenner pent


BlackBerry

Anbefalte innlegg

Synes så mange kubbelys blir så fort stygge i fasongen etter kort tid. Noen som har noe erfaring med lys som brenner "pent" og holder fasongen? Har bla. sett på noen fra Villa Collection, noen som har disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøper mine på Meny og de brenner helt okey.

De få gangene jeg er i byen så kjøper jeg kubbelys på Nille fordi de er billigere, og har ikke reagert noe nevneverdig på de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa lysene er som regel ikke no særlig. Spesielt duftlysene. Sia lysene brenner godt. Det som er viktig at du kjøper noen som ikke er så utvannet. De renner som regel mest. Behold plasikken når du brenner, og klipp ettersom du brenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt noen kubbelys på Jernia. De synes jeg brenner veldig "pent". Husker dessverre ikke merket (de hadde før jul 4 pk til 49.50).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt nille-kubbelys nå, og de brenner ikke pent!

Men det aller viktigste er at det står helt trekkfritt, setter man de i vinduet er det ofte litt trekk, da brenner de ikke så pent uansett. Så hvis du sliter med at ingen brenner pent, se litt på hvor du har plassert de hen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

De i ren stearin synes jeg er best!

De hadde noen på Rema før som var supre, men nå finner jeg dem ikke lenger.

Har funnet noen lignende i ren stearin på europris nå etter julen, men de har jeg ikke tent i enda så vet ikke om de er like bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Eg er også fornøgd med jernialysa, våre adventslys var derfrå og brann fint ned. IKEA-lys er meir uforutsigbare, eg har tre no som er tent samtidig, der det eine er to cm kortare enn dei to andre. Snodig... Særleg duftlysa frå IKEA er ganske ustabile, syns eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De riflete på Plantasjen er de som holder seg finest når de brennes. Holder seg rette i kantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt nille-kubbelys nå, og de brenner ikke pent!

Men det aller viktigste er at det står helt trekkfritt, setter man de i vinduet er det ofte litt trekk, da brenner de ikke så pent uansett. Så hvis du sliter med at ingen brenner pent, se litt på hvor du har plassert de hen!

nille har garanti på lysene sine,så er ikke du fornøyd så ta med kvitteringen og lysa så skal du få nye eller pengene tilbake.

(står bak på ene posene med t-lys)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...