Gå til innhold

Mye og illeluktende utflod der nede :/

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Usikker_*
Skrevet

Hallo jenter=)

De siste mnd. har jeg sliti med mye og tykkere utflod, og vond lukt der nede. Jeg har en jeg holder litt på med, og når vi har sex får jeg nesten angst for at han skal slikke meg, fordi jeg ikke føler meg fresh der nede:/

Var på apotektet her om dagen, for å finne noe som kan gjennoprette den naturlige PH-verdien/balansen.. eller hva det nå heter:-) Har dere noe å anbefale? De hadde så mye rart der, men jeg syntes det var litt ekkelt å spørre. Den ene typen har det hvertfall vært reklame om på tv. Lactal eller noe. Det er visst noen tuber man skal smøre inn i sjeden. De hadde også noen "vaginale stikkpiller" på en måte.. usj.. syntes det hørtes litt skummelt ut jeg også. Tremger tips!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt forslag er at du tar turen til legen din.

Skrevet
Mitt forslag er at du tar turen til legen din.

Enig, men det gamle husmortrikset er en tampong dyppet i yoghurt naturell. Mange snille bakterier i yoghurt.

Skrevet

Støtter yoghurt-tipset, og i tillegg har de melkesyretabletter på apotekene og det fungerer også.

Skrevet

Ta en GU og sjekk om du kan ha bakteriell vaginose. Dette er enkelt å fikse, men det lukter helt forj***** når det står på.

Hvis det ikke er dette, prøv melkesyretabletter, evnt kutt kraftig ned på sukker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...