Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Hallo jenter=) De siste mnd. har jeg sliti med mye og tykkere utflod, og vond lukt der nede. Var på apotektet her om dagen, for å finne noe som kan gjennoprette den naturlige PH-verdien/balansen.. eller hva det nå heter:-) Har dere noe å anbefale? De hadde så mye rart der, men jeg syntes det var litt ekkelt å spørre. Den ene typen har det hvertfall vært reklame om på tv. Lactal eller noe. Det er visst noen tuber man skal smøre inn i sjeden. De hadde også noen "vaginale stikkpiller" på en måte.. usj.. syntes det hørtes litt skummelt ut jeg også. Tremger tips!=)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå