Gjest Gjest_tullip_* Skrevet 19. januar 2010 #21 Skrevet 19. januar 2010 Jeg ble spydd i munnen en gang. stakkars deg altså....
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #22 Skrevet 19. januar 2010 Husker en jeg møtte på fest. Han var en meget spesiell fyr, på alle måter. Skrøt av sine ferdigheter i senga osv. Da vi kom i sengen, viste det seg at han hadde en pikk som liknet på en liten reke!! Han fikk den bare halvstiv, men såpass stiv at han fikk den på plass. Og mens han holdt på, klasket han meg hele tiden på skinka. Han kom alldri i mål, og holdt på så lenge at jeg måte be han gi seg. Etterpå var jeg helt rødflammet på skinka pga daskingen. Huff!
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 19. januar 2010 #23 Skrevet 19. januar 2010 Jeg har aldri blitt spydd på, men jeg spydde på en mens vi holdt på. Det skal sies at jeg var VELDIG full. Skrekkelig sexopplevelse som jeg helst vil glemme for alltid.
Kjetil S. Skrevet 19. januar 2010 #24 Skrevet 19. januar 2010 Selv har jeg ingen spesiell dårlig jeg kan komme på, så kanskje alle exene mine har én hver..?? ;-))
Gjest KateW Skrevet 20. januar 2010 #25 Skrevet 20. januar 2010 Selv har jeg ingen spesiell dårlig jeg kan komme på, så kanskje alle exene mine har én hver..?? ;-)) Regn med det. Kan tilføye at spyinga ikke var ONS, men på vår siste "kjærlighetsferie" hvor vi skulle "patche" sammen forholdet. Et av problemene var hans en smule høyt alkoholinntak, han skulle selvsagt, på eget initiativ, ikke drikke NOE på turen. Blå-sydendrink-spy fungerer ikke som en atomatisk sex-lyst-tenner... Spesielt når jeg måtte vaske, for han var syns det var ekkelt... Og jeg hadde ikke hjerte til å la room-service ta det...
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #26 Skrevet 20. januar 2010 Regn med det. Kan tilføye at spyinga ikke var ONS, men på vår siste "kjærlighetsferie" hvor vi skulle "patche" sammen forholdet. Et av problemene var hans en smule høyt alkoholinntak, han skulle selvsagt, på eget initiativ, ikke drikke NOE på turen. Blå-sydendrink-spy fungerer ikke som en atomatisk sex-lyst-tenner... Spesielt når jeg måtte vaske, for han var syns det var ekkelt... Og jeg hadde ikke hjerte til å la room-service ta det... Har alltid lurt på hvor dere damer finner alle toskene hen. Hvorfor er det egentlig så ille med normale menn?
Gjest KateW Skrevet 20. januar 2010 #27 Skrevet 20. januar 2010 Har alltid lurt på hvor dere damer finner alle toskene hen. Hvorfor er det egentlig så ille med normale menn? Alltid flott med menn som generaliserer. Dette var den ene tosken jeg har hatt, og han var min første kjæreste. Tro meg, jeg har lært..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå