Gå til innhold

Lilledelfin sin bryllupsplanlegging


lilledelfin

Anbefalte innlegg

24. juli skal jeg og min kjære gifte oss <3 Vi ville egentlig ha 31. juli, men da var det ingen prest å oppdrive :S

Det vi har på plass er:

Dato - 24. juli

Klokkeslett - 15.00

Lokale -

Brudekjole, underskjørt, slør

Forlovere

Og eh, det er det? Vi har en delvis klar gjesteliste... Men vi er begge personer som sliter med å ta avgjørelser, så det tar litt tid dette her. Vi har en plan om å sette oss ned i kveld og få ferdig gjestelisten, men vi får nå se om det skjer :P

Jeg er ihvertfall glad for at brudekjolen er på plass, den henger trygt i skapet. Den må sys opp litt, men det kan ikke gjøres før jeg har kjøpt sko. Jeg leter litt rundt på ebay, der er det mye flotte, billige sko. Jeg skal ha lave sko, for jeg og sambo er like høye...

Det er spennende dette her. Greit å ha en dagbok å skrive alt ned i, og få litt mer oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Velkommen til bryllupsdagbøkene! :) Et genialt sted å få mange og gode tips! Jeg og min kjære gifter oss 26.juni 2010.

Lykke til med å bestemme gjesteliste - jeg vet selv hvordan det er å ha vanskelig for å ta avgjørelser...alt tar liksom dobbelt så lang tid...:fnise:

Kommer nok til å følge med videre i dagboken din..! Velkommen i min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen inn hit:D:D Gjesteliste er vrient ja, vår måtte gjennom endel redigeringer den og, men nå skal alt være i boks. Det er jo litt avhengig av hva slags bryllup dere skal ha. For oss var det viktig at det ikke ble for mange, for vi ønsket at familien skulle få en sjanse til å bli kjent, og vi har ikke invitert venner (de skal inviteres til en stor sommerfest heller, med en litt mer avslappet setting). Når vi hadde avgjort hvordan vi ville at bryllupet skulle være, kom gjestelisten litt av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå har vi kommet litt lenger. Gjestelisten er ferdig, tror vi? Invitasjoner er bestilt, er spent på hvordan de blir.

Det vi har på plass er:

Dato - 24. juli

Klokkeslett - 15.00

Lokale -

Brudekjole, underskjørt, slør

Forlovere

Dress til mannen (mangler sko)

Middagen (buffet)

Gjesteliste

Invitasjoner er bestilt

Halterneck-bh er bestilt på ebay

Fotograf!!! :D

Ting jeg må gjøre i nærmeste fremtid:

Kjøpe/bestille sko til meg (skal ha flate sko)

Bestille frisørtimer til prøving og til selve dagen

Velge hvilke farger vi vil ha (tenker det blir gammelrosa)

Lage hjemmeside til bryllupet

Begynne å skrive ønskeliste (VANSKELIG!! Mannen mener vi har alt vi trenger...)

Jeg angrer også på valg av forlover. Men jeg har lest litt rundt og sett at det er flere som har to, så det må jo jeg og kunne ha? Litt dumt blir det uansett, men... Jeg håper hun vil være forlover nr 2. Jeg har fått mye mer støtte og oppmuntringer fra henne enn fra hun jeg valgte som forlover. Jeg kjenner tydeligvis ikke vennene mine så godt som jeg trodde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Oi, her var det lenge siden jeg skrev... Nå er vel egentlig det meste på plass. Skal se om jeg får laget en liste her i løpet av dagen. Det er greit å ha en liste jeg kan oppdatere fortløpende!

Den nyeste utfordringen dukket opp nå, da en gjest jeg trodde kom ikke kommer allikevel, og dermed må store deler av bordplasseringen gjøres på nytt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...