Kosteskaft Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 For oss som vil det lille ekstra, og som synes vanlige servietter er kjedelig! Selv om jeg føler at dette temaet er litt..spesielt. Men synes det er så kjedelig å bare legge servietten på bordet. Enkel link, selv jeg klarte å lage fine brettinger. http://www.napkinfoldingguide.com/ (hva ellers skulle siden hete liksom ) Imorgen bærer det løs med bursdagfest, tema er sommer, sol og spania. (farger i rødt og gult, tapas, rød bowl med gule frukter og paraplyer, pynten er litt alá charterferie, masse girlander og ballonger ) Vi er nemlig lei av snø og kulde! ps. det er barnebursdag ja...
Beauté Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Hei hei. Takk for link. Dette lærte jeg på kokkelinjen for herrens mange år siden. Men husker jo ikke halvparten. Takk takk.
LaFemme Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Bryr meg ikke så mye om å brette servietter men fant en annen video der inne om å brette strekklaken (en tidligere umulig oppgave)! Takk!
Kosteskaft Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2010 Må si at jeg vanligvis ikke bryr meg om sånt, men tenkte at når det er tema-bursdag så fikk det være gjennomført! Men synes jo sånt er litt tåpelig egentlig, hehe! Tåpelig, men morro! Jeg bruker helt vanlige engangsservietter. Har en venninne som er heeelt martha stewart, egne servietter for "kaffe slaberas", egne til jul, påske, sommer, høst, vår. Og selvfølgelig alltid riktig størrelse i forhold til middag/frokost, etc. Men hun er søt da. Hvios jeg har husmor-spørsmål så spør jeg alltid henne.
Belima Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Det var en flott side. den har jeg satt på favoritter så jeg har den når jeg trenger den. Moro med ny bretting av servietter når en skal ha gjester.
MissStiles Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Kult! Flott side! Den skal jeg lagre under favoritter.
Mayami Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Bryr meg ikke så mye om å brette servietter men fant en annen video der inne om å brette strekklaken (en tidligere umulig oppgave)! Takk! Ja, dette var jo virkelig ikke mulig å gjøre på en skikkelig måte! Må nesten prøve det med en gang! (men det var jo utrolig hvor pertentlig denne fyren var da!!)
Kosteskaft Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. januar 2010 Jeg var vel mest stolt over seviettene! Men litt stas da, til og med unger på 10-11 år synes de var flotte. Nå er jeg sliten altså, haha! Men morro også da. Fant ut at det faktisk er bedre å arrangere bursdag alene. Full kontroll, og ingen som er i veien. Alt på min måte, hehe! Kontrollfreak, jeg??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå