Gå til innhold

Undertøy til kole med halterneck?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg kikket der, men fant ikke en eneste BH med halterneck :klø:

Joda, de fleste BHene der kan festes som halterneck. Selges også med klare bånd om man vil.

sjekk ut feks BioFit® 7-way bra:

Feels custom-made. 7 ways to wear it: strapless, one strap, halter, classic, v-front, crisscross or crossback. Revolutionary fabric comfortably adheres to stay in place. Also comes with clear straps

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aha! Jeg ser jo det nå.. :roll: Takk for hjelpen!

Skrevet

Jeg ville ikke valgt BH med halterneck-stropp til halterneckkjole, rett og slett fordi BH-stroppene ofte vises i enkelte situasjoner. Kjolestoff er ofte ganske stivt, og stropper (enten det er skulder- eller halterneckstropper) kan ha en tendens til å stå litt opp fra skuldrene/ut fra brystkassen når man f.eks sitter.

Gå på en skikkelig undertøysbutikk og be om hjelp til å finne en god tversover-BH. Om du ikke har blitt målt skikkelig før, er det stor sannsynlighet for at du ender opp med en annen BH-størrelse enn du har brukt før, som andre nevner her oppe er det ganske vamlig at man bruker BH-er som er for store i omkrets. :)

Skrevet

Ja, det høres nok mest fornuftig ut.

Hva er en tversover-bh? :sjenert:

Skrevet

Stroppeløs BH. Det var nok bare jeg som brukte et litt rart ord. :fnise:

Skrevet
:fnise: Jeg får ta en tur på en "ordentlig" undertøysbutikk. Føles bare litt uvant at man skal måle og styre, jeg er jo vant til å kjøpe noe "generic".
Skrevet

Gå på Change eller Netty, eller La Senza. Prøv ulike bher, både med halterneck og uten stropper. Jeg syns faktisk ikke det er så altfor gale å bruke halterneck-bher, og jeg bruker 75 H ;) Så forsøk, du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...