Pasjonsblomst Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #521 Del Skrevet 1. februar 2011 Smiler stolt og fornøyd av heiingen.. Det hjelper Vært ute og gått idag, herlig det også! Føler meg litt mindre zombie nå ja.. på riktig vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 1. februar 2011 #522 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg kaster meg inn i heiagjengen din! Flink er du ... sa hun, som har minusmotivasjon selv for tiden ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #523 Del Skrevet 2. februar 2011 ohhh, trening idag også! Det var litt av en maktkamp mot meg selv der jeg lå lettere henslengt i sofaen... Men følte jeg bare MÅTTE kickstarte denne kroppen igang igjen. 15 min løping, og deretter en "tilfeldig" RYP inspirert styrkerunde. Har liksom falt litt ut av programmet... Kanskje jeg må begynne litt på nytt igjen? *megafornøyd* med at jeg kom meg ut igrunn.. nå venter dusjen.. *gjesp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 2. februar 2011 #524 Del Skrevet 2. februar 2011 Fint å vera fornøyd! Kan du ikkje bare plukka opp RYP-tråden der du slapp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. februar 2011 #525 Del Skrevet 2. februar 2011 Ta siste uken du trente om igjen, så er du nok inne i det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #526 Del Skrevet 5. februar 2011 4 x 4 intervall idag... :gjeiper: Gikk bedre, føler jeg er in the zone igjen... herlig! I morgen blir det styrke, og kanskje spinning også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 5. februar 2011 #527 Del Skrevet 5. februar 2011 Woooohooo Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 5. februar 2011 #528 Del Skrevet 5. februar 2011 Flinka! Godt å lese at du hadde en økt som virket motiverende- trening blir så mye mer moro da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #529 Del Skrevet 6. februar 2011 Dagens økt: styrke! En god økt med masse futt i Nå er jeg redusert til en liten fiskebolle i sofaen... noe mørbanket og klar for senga omtrent.. Koser meg med min Kindle og spennende bøker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 6. februar 2011 #530 Del Skrevet 6. februar 2011 Kindle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #531 Del Skrevet 7. februar 2011 Auch... Noe overtrent etter igår, slet med å sovne og sov urolig/verket i kroppen...Uheldig, men det skjer av og til. Temmelig stram da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 7. februar 2011 #532 Del Skrevet 7. februar 2011 Så bra med økt med futt i MÅ komme i gang med styrke jeg også, blir ikke sprettrumpe uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 7. februar 2011 #533 Del Skrevet 7. februar 2011 Motiverer meg for å trena- hjelper å lesa her! Stram eller støl? Eg blir mest det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #534 Del Skrevet 7. februar 2011 Motiverer meg for å trena- hjelper å lesa her! Stram eller støl? Eg blir mest det siste. Hmm mest støl og litt stram.. Stølheten føles jo stramt, musklene blir harde og litt "pumpa"? Right? Følte meg litt hot på jobb idag også, med skjørt og høyhelte sko og STRAM (les øm) rumpe og legger... OMG :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 8. februar 2011 #535 Del Skrevet 8. februar 2011 Du så nok kanonbra ut! Kjekt å stæsja seg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. februar 2011 #536 Del Skrevet 8. februar 2011 Hehehe, ingenting er som når man virkelig kjenner at det strammer i lår, rumpe og mage og man kan kle seg litt ekstra sexy. Sikker på at du så ekstra smashing ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #537 Del Skrevet 12. februar 2011 Ukas foreløpige trening: torsdag: spinning. Heftig tempo og høy puls Lørdag: 5 km løping, 35 min. Herlig crispy luft og blå himmel! ikke såå treningshyper og iallfall ikke heller ikke så gira på å logge aktivitetene mine.. Holder meg sånn noenlunde aktiv iallfall Satser på trening i morgen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 12. februar 2011 #538 Del Skrevet 12. februar 2011 Synes du er flink, jeg! Viktig ikke å bli overtrent også! God lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 13. februar 2011 #539 Del Skrevet 13. februar 2011 Så bra du holder treningen vedlike! Kommer godt med den dagen tanta bestemmer seg for å dra på en 9 måneders jordomseiling God søndag ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 20. mars 2011 #540 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg trodde denne hadde forsvunnet fra mine innlegg, men så må den bare blåses støv av God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå