yoga Skrevet 15. januar 2011 #481 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) *sparker deg i ræva og på deg* Endret 15. januar 2011 av yoga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. januar 2011 #482 Del Skrevet 15. januar 2011 og I morgen blir det trening på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 16. januar 2011 #483 Del Skrevet 16. januar 2011 Minner deg på at i dag blir det trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #484 Del Skrevet 16. januar 2011 Takk for oppbacking! Meldt meg på spinning senere idag, med favorittinstruktøren... og vekter etterpå... Gruer meg, føler meg så svak.... fiskebollebuggy.... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 16. januar 2011 #485 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg heier på deg! (Og lar meg imponere av at spinning er det du velger når motivasjonen svikter. Selv har jeg store problemer med spinning, men har så lyst, så lyst til å like det!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 16. januar 2011 #486 Del Skrevet 16. januar 2011 Håper du får en knall-økt Og håper at motivasjonen kommer tilbake! Kjenner til følelsen, og det er jo egentlig bare å hoppe i det Heia heia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #487 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) RYP sykdomsuke RYP kondis 55 min spinning.... ahhhhhhh.....! RYP styrke Knebøy Kutta ut Skråbenk 10 kg x 8 10 kg x 8 Roing bredt grep 30 kg X 8 30 kg X 8 Arnoldpress 8 kg X 8 8 kg X 8 Bicepscurl 8 kg X 8 8 kg X 6 Triceps stang 15 x kroppsløft på benk 15 x kroppsløft på benk Mage Planken x 30 sek( :gjeiper: ) Armhevinger 4, pause, 3 Trøtt nå! Var dautungt idag, temmelig hard spinning og så vekter, etter sikkert 9-10 dagers treningsfri.. kjipt og vanskelig når man kommer ut av det. men deilig å være igang igjen!! Blir digg med dusj og sofa nå vet jeg ;) Endret 16. januar 2011 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 17. januar 2011 #488 Del Skrevet 17. januar 2011 Så flink du er! Stuper inn i det igjen med dobbel økt og greier. Eg e imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #489 Del Skrevet 18. januar 2011 Treningsfri igår.. men gikk en god og lang tur. Idag hadde jeg planlagt Zumba, men avlyste fordi jeg kom sent hjem fra jobb. Og nå har jeg svært lite lyst å dra avgårde.. er tett i bihulene og tung i hodet... ...antar at motivasjonen ikke er heeeelt på plass enda.. I morgen kanskje, rett etter jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. januar 2011 #490 Del Skrevet 18. januar 2011 Så kjedelig at du går og er småsjuk. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 18. januar 2011 #491 Del Skrevet 18. januar 2011 Så kjedelig med hangling, da er det nesten bedre å bli skikkelig syk og så "være ferdig med det". Håper formen tar seg opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 18. januar 2011 #492 Del Skrevet 18. januar 2011 Hei! Lest litt i boka di, og er mektig imponert. Har lyst til å begynne på RYP selv etterhvert, men er det noe man kan gjøre alene hele veien? Eller er det lurt å ha en treningspartner? Aner jo ikke hvordan jeg skal gjøre øvelsene, men har ingen venninner som trener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #493 Del Skrevet 19. januar 2011 RYP uke 9 dag 1 RYP kondis 3x3 intervall.. korta litt ned for jeg ble så tungpusta.. grunnet slim i halsen...*host hark* Men deilig var det lell!! RYP styrke Knebøy 8 x 40 8 x 40 Skråbenk 10 kg x 8 12 kg x 8 Roing bredt grep kø-- kutta ut Arnoldpress 10 kg X 4 9 kg X 8 9 kg X 8 Bicepscurl 8 kg X 8 8 kg X 8 Triceps stang 15 x kroppsløft på benk 15 x kroppsløft på benk Mage kutta ut Armhevinger 1... totally gele idag! En god økt med sambo.. noe redusert, but still ca 1,5 time med svette, løft og fobrenning.. I morgen har jeg booket meg på Cardio Combat for første gang. Må fighte litt mot sideflesket! yeah-ha!!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 19. januar 2011 #494 Del Skrevet 19. januar 2011 Så flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #495 Del Skrevet 20. januar 2011 ahhh, gjennomført treningen fra helvete idag: Cardio Combat!! (for første gang) Forventning: saltime med diverse skyggeboksing, militærmusikk, utfall, karatespark, rulling osv Faktisk: intens høypuls BOKSING i par, med drøssevis av repetisjoner, intervaller, ispedd spurting, utfall og spensthop. Tusenvis av dem.... var oppe i 193 i puls - over det jeg trodde var makspuls... jeg ligger maks 173 ellers i trening. Vi avslutta med 15 spurtrunder i salen. ahhhhh hat!! Eneste grunnen jeg holdt ut var for å ikke svikte partneren min... men ble både svimmel og kvalm og mista motivasjonen underveis. og nå veeeerker jeg så mye i skuldrene/armene at skriving gjør vondt!!! får vel heller tenke på hvor fine armer dette kan bidra til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 20. januar 2011 #496 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg elsker sånn type trening. Er jo det som er motiverende Du kommer nok til å kjenne denne treningen et par dager nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #497 Del Skrevet 20. januar 2011 jeg elsker IKKE denne treningen, det skal være visst! Og tror ikke kroppen min heller kommer til å bli så glad i dagene fremover.... OMG! :gjeiper: Nå er jeg iall ren og godluktende... og skikkelig varm og gåen i musklene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 20. januar 2011 #498 Del Skrevet 20. januar 2011 Syns det høres morsomt ut jeg, men jeg har kampsportbakgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #499 Del Skrevet 20. januar 2011 Hei! Lest litt i boka di, og er mektig imponert. Har lyst til å begynne på RYP selv etterhvert, men er det noe man kan gjøre alene hele veien? Eller er det lurt å ha en treningspartner? Aner jo ikke hvordan jeg skal gjøre øvelsene, men har ingen venninner som trener... Selve RYP kan du fint kjøre på egenhånd, ja! Knallkjekt Vil derimot sterkt anbefale deg å ta en gjennomgang av øvelsene på forhånd, enten med en mer erfaren kompis, eller en instruktør på senteret. Viktig å gjøre øvelsene riktig! Pluss du må jo ta en slik makstest, der du tester hvor mange kg du klarer max 10 repetisjoner av. Dette kan bli litt tungt, og da er det greit å ha noen med seg. Anbefaler deg å begynne, RYP vil jo det gi deg et program utifra det nivået du er på nå.. så det blir gradvis tyngre. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 20. januar 2011 #500 Del Skrevet 20. januar 2011 Selve RYP kan du fint kjøre på egenhånd, ja! Knallkjekt Vil derimot sterkt anbefale deg å ta en gjennomgang av øvelsene på forhånd, enten med en mer erfaren kompis, eller en instruktør på senteret. Viktig å gjøre øvelsene riktig! Pluss du må jo ta en slik makstest, der du tester hvor mange kg du klarer max 10 repetisjoner av. Dette kan bli litt tungt, og da er det greit å ha noen med seg. Anbefaler deg å begynne, RYP vil jo det gi deg et program utifra det nivået du er på nå.. så det blir gradvis tyngre. Lykke til! Skal ha litt styrkeveiledning til uka, så da får jeg kanskje en liten idé i alle fall Men jeg prøvde å laste ned ryp, det eneste som skjedde var at adobe oppdaterte seg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå