yoga Skrevet 19. desember 2010 #421 Del Skrevet 19. desember 2010 Åh nei, jeg håper ikke formen blir noe verre. Og det passer så veldig dårlig å være syk nå i førjulstida! God økt hvis du velger å trene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 19. desember 2010 #422 Del Skrevet 19. desember 2010 Håper baselusken forstår at han ikke er velkommen! Passet jo helt perfekt med hvileuke neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. desember 2010 #423 Del Skrevet 19. desember 2010 Får håpe basiluskene stikker av fort. Kjedelig å måtte kutte treninga når man har planlagt den. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #424 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) TAM-TA-DA-TAM!! RYP grunnprogram vel gjennomført! UKE 6 DAG 3 RYP kondis 55 min spinning - uukk dårlig musikk, og kjedelig time.. RYP styrke Knebøy 50 kg X 4 50 kg X 4 50 kg X 4 Skråbenk 12 kg x 4 12 kg x 4 12 kg x 4 Yes, 12 igjen!! Roing bredt grep 34 kg X 4 34 kg X 4 34 kg X 4 Arnoldpress 10 kg X 4 10 kg X 4 10 kg X 4 Bicepscurl 9 kg X 4 ny rekord!! funka greit gøy! 8 kg X 4 Triceps stang 15 kg X 4 15 kg x 4 Mage 2 x planken, diverse øvelser med ball + 10 ekte armhevinger ------ Som dere skjønner følte jeg meg vesentlig piggere idag enn i går, noe som er GOOOOOD! og nå er jeg bare såå fornøyd med å kunne avslutte disse 6 ukene på en flott måte! Endret 19. desember 2010 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 19. desember 2010 #425 Del Skrevet 19. desember 2010 Gratulerer! Du er sterk og flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. desember 2010 #426 Del Skrevet 19. desember 2010 Bra jobba! Godt å høre at du ble bedre. Ta deg en hvileuke nå med god samvittighet og start på ny frisk om en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 20. desember 2010 #427 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Fy søren, du er flink!! Nyt friuken din, den har du ærlig fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 20. desember 2010 #428 Del Skrevet 20. desember 2010 Nyt friuken din, ja. Klarer du å ta ordentlig treningsfri denne uka, eller kommer du til "å lure" til deg litt variasjonstrening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 22. desember 2010 #429 Del Skrevet 22. desember 2010 Gratulerer!!! Du har vært så utrolig flink! Og ikke minst sterk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 23. desember 2010 #430 Del Skrevet 23. desember 2010 Gratulerer med vel gjennomført sterke Aurelia Ønsker deg samtidig en riktig GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 23. desember 2010 #431 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul til den sterkeste ryyyypa på KG ;-) Kos deg med velfortjent treningsfri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #432 Del Skrevet 23. desember 2010 Riktig god jul, kjære treningsvenninner! Måtte formen holde seg noenlunde gjennom jula, og ribba styre unna våre ribber.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 24. desember 2010 #433 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul, Aurelia! Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. desember 2010 #434 Del Skrevet 25. desember 2010 God jul, håper den har vært flott så langt, og at fortsettelsen også blir veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #435 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei og hopp! Jobb igjen i morgen, herlig med ferie, men i bunn og grunn er daglig rutine det beste. (men eeeelsket å ha fri altså!) Oppsummering RYP grunnprogram: Motivasjon...Stort sett knall bra, noe dalende uke 5 og 6. Styrke.......Kjempegod vekst, særlig frem til uke 4. dalte noe på slutten? Kondisjon....Sikkert forbedret seg, vanskelig å si? Intervalltrening noe tung å motivere seg for etterhvert, spinning osv er enklere.. Utseende.......absolutt mer definerte muskler, armer/skuldre, og føler jeg har strammere rumpe og lår. Liker det veldig godt! Fettprosent...... ca som før, ligger rundt 21-22 % ifølge badevekta mi.. ønsker å redusere bittelitt Gøyfaktor........... Liker styretrening masse, og intervelltrening endel.. gøy fordi jeg er motivert og blir sterkere. Annet............ Tidkrevende! All treningen gikk nok utover shopping (yes sier lommeboka), husarbeid (uff sier huset) og matlaging (uff sier sambo)... men JEG er jo hottere og har det bedre enn før.. so its all good!! RYP nye 6 uker: Tror jeg går for RYP Maksimal forbrenning nye 6 uker nå, starter tirsdag 28.12 Har gode ideer på hva mine 10 RM er, tester disse ut etter en time zumba i morgen. Og guuuuuuri, jeg håper at hvilkeuka gjorde godt og at jeg er fit for fight igjen i morgen. Etter mensen, elendig søvn, rare senger, mye mat og alkohol og INGEN trening på ei uke (minus noen raske armhevinger og såvidtborti noen vekter)- føler jeg meg nå like utrent som før jeg begynte.. tung og stiv og egentlig litt umotivert igjen.. Men i morgen er det tilbake igjen til ironwoman håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. desember 2010 #436 Del Skrevet 27. desember 2010 Satser på at du har hatt godt av pausen og er ironwoman/superwoman i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #437 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) RYP Maksimal forbrenningUKE 1 DAG 1 RYP kondis 40 min spinning - Bra form, bra time! Intervall RYP styrke 10 RM test med først gammel 10RM deretter ny 10RM Knebøy 40kg-45kg, 11 % opp Skråbenk 7kg-12 kg, 71 % opp... noe usikker på hvordan jeg tok dette første gang og om det er sammenlignbart Roing øvre rygg 26 kg (bredt grep)- 30 kg øvre rygg (er tynge enn bredt grep) opp 15 % Arnoldpress 7kg-9kg... (vel egentlig klarte jeg bare 9RM på 9 kg, men lar den passere..) Opp 28% Bicepscurl 6 kg-8 kg, opp 33% Triceps stang 12kg -15 kg, opp 25% Sammenlagt opp 22,4 % (uten å ta med skråbenken) Men føler kanskje ikke jeg tar testene heeelt rett osv. Indikasjoner er det jo allikevel, jeg ER jo absolutt blitt sterkere. Minst fremgang i knebøy, og mest i biceps.. kan stemme godt det ja Endret 28. desember 2010 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 28. desember 2010 #438 Del Skrevet 28. desember 2010 Så morsomt! Det er jo kjempebra! Ironwoman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. desember 2010 #439 Del Skrevet 29. desember 2010 Gøy når man ser at man blir sterkere! Godt jobba, Aurelia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 29. desember 2010 #440 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg må bare si at det er kjempegøy og motiverende å stikke innom siden din altså! Rett på elexia.no for Aurora og melde seg på time... vil bli like sprek om Aurelia ;-) Må si du tima treningsfri og ny RYP periode ganske bra også. Sikkert fantastisk deilig med noen dager fri i jula og sikker litt deilig å komme igang igjen også. Heia Aurelia, synes du er kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå