Gå til innhold

Svette under armene

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg svetter unormalt mye og det er en pest og plage! Er 27 år og frisk og rask. Har hatt dette så lenge jeg kan huske. Under armene får jeg konstant våte ringer uansett om jeg er varm eller kald. Er en frysepinn og konstant kald på hendene. Har ikke svetteproblem andre steder på kroppen. Har prøvd antiperspiranter, stop 24, aluminiumklorid og yerka. Noe virket litt men ble veldig irritert i huden og klødde en hel del.

Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Jentepusen_*
Skrevet

Hei

Jeg har akkurat samme problem som deg, fryser på fingre og ben - men stadig svett under armene.

Jeg har faktisk hørt at man kan bruke botox under armene, jeg vet ikke hvor mye dette koster og hvor godt dette virker men jeg tenker på å udersøke nærmere...

Gjest Gjest_Yada_*
Skrevet

Jeg hadde akkurat samme problem som deg, men Maxim deo funker helt fantastisk på meg, den vanlige fikk jeg utslett av, men den for "sensitive skin" passer utmerket. Du finner de på gents.no, de er vel laget for menn, men ser ingen grunn til at vi ikke kan bruke de ;)

Skrevet

Jeg slet veldig med svetting under armene før, og det jeg da forsøkte med hell var å vaske meg under armene med saltvann før jeg tok på deodorant. Billig tips som kan prøves mens man undersøker botox (som visstnok er svært smertefullt og må gjentas hver 6. mnd). Det var om botox for svetting under armene på "Pinlige sykdommer" på nrk3 i går - ligger på nett-tv på nrk.no.

Gjest Cosmopharma
Skrevet (endret)

Innlegget er slettet iht reglene

SportyShorty, mod

Endret av SportyShorty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...