Gå til innhold

solungens bryllupsdagbok


solungen

Anbefalte innlegg

Min første nettdagbok ever. Men så opphengt i bryllup er jeg så det må jeg bare ha. Gifter meg 26 juni dette år. Mye å tenke på syns jeg. Vanskelig å vite om jeg er i rute eller har kontroll, for jeg vet da ikke alt sommå gjøres fikses eller ordnes. Kjøreplan sliter jeg litt med enda. Hvem er hvor og gjør hva på bryllupsdagen. Hvem tar imot gjester da de ankommer lokalet etc?? Men har da ei stund att. Har bestilt ingr. til bordkort og invitasjoner så når det kommer i posten har jeg mye å henge fingra i.. Gleder meg til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Hjertelig velkommen til bryllupsdagbøkene!

Vi har samme bryllupsdato :hoppe: Hurra for 26.juni!! :danse:

Dette er et genialt sted for utveksling av ideer - og å spørre om det er noe en lurer på! Mange har kommet langt i planleggingen, og har gode svar på mye :)

Når skjedde forlovelsen? Hva er planlagt til nå? Er kirke og lokale i boks? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei.

Jeg har brukt bryllupsweb.no og bryllupsguiden.no ganske mye jeg. Synes de har lister der som er veldig bra. Det er jo litt sånn at de færreste av oss har erfaring med å arrangere bryllup. :) Koselig å planlegge synes jeg.

Har du sett denne nettsiden forresten? http://www.brides.com/ Fikk tips av ei venninne som gifta seg ifjor, og der var det mye inspirasjon? Har kopiert ganske mange bilder derfra i "bryllupsmappa" mi på skrivebordet her på pc-en. Koser meg med å se på bilder av blomster og hårfrisyrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...