Gå til innhold

17-åring torturert i 44 dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://en.wikipedia.org/wiki/Junko_Furuta

Jeg fant en side på nett der en godt skrevet tekst lå.... Jeg håper det er greit av vedkommende at jeg posterer den her.

The girl who endured 44 days of torture Skrevet av zelda7 2009-05-09 01:04 http://www.gamereactor.no/blog/zelda7/

Beklager til dere som ville ha Bathory Erzebet. Jeg bestemte meg for å gjøre det i random rekkefølge. Jeg vil også si at dette er et følsomt tema.

Dette blir dog ikke om noen seriemorder, men om Junko Furuta. Den mest brutale hendelsen omhandlede en person, kjent for allmennheten.

Det er Januar, 1989. På et anonymt gatehjørne ligger det en sementblander. Ut av en sprekk i sementen oozer det ut en råtten stank som svir i neseborene. Politiet åpner det. På innsiden finner de et laken. Innenfor lakenet finner de en svart søppelpose. I den svarte søppelposen ligger en spinkel, uærnert, lemmelestet 16-åring.

Men Junko Furuta var ikke alltid spinkel. Hun var aktiv innen sport, og hadde en deltidsjobb. Nærmere 44 dager tidligere var Junko Furuta en av de høyst positive. Hun var populær på skolen, hun hadde høye karakterer. Hun hadde et generelt behagelig liv. Denne dagen var en normal dag for henne, og hun hadde slike små bekymringer som å rekke favorittprogrammet sitt, på veien hjem fra skolen. Hun sykler bortover gata som om det var en hvilken som helst dag. Mens hun tenker på sine ungdommelige bekymringer, kommer den såkalte boy "A" på motorsykkel bak Furuta. "A" sparker henne av sykkelen. Boy "B" kommer da som en reddende engel, og tilbyr Junko å følge henne hjem.

Junko blir revet med til Boy "C"'s hjem, der hun kontinuerlig blir slått, sparket, voldtatt, Voldtatt med Ølflaske, og får en neve kjørt inn i skjeden til hun blør. Brutalt sier du? Det var nok de samme tankene som gikk i rundt i hodet på Junko. Hun tenkte mest sannsynlig, at de ville slippe henne løs, etter de var ferdig, men nei. Junko Furuta ble holdt i Boy "C"'s hjem i 44 dager.

Hvordan kunne dette skje? Hvorfor grep ikke politiet inn? Boy "A" tvang Junko Furuta til å ringe hjem til foreldrene sine med ordene "Jeg rømmer Hjemmefra. Ikke let etter meg." Som et resultat ble etterlysningen av Junko Furuta trukket tilbake 5 dager etter at hun var forsvunnet. De kunne leke med henne på forskrudde måter, dag og natt, uten at verken loven, eller andre personer ville komme imellom.

De likte å se reaksjonene hennes på varierte ubehagelige ting som å forhindre henne i å ta luft, stappe store ting i skjeden hennes, og å generellt dominere henne til å gjøre hva de enn ville. Foreldrene til Boy "C", kom også på besøk av og til. I begynnelsen ville Boy "A" skremme Furuta til å late som om de var kjærester, men etterhvert brydde de seg ikke. Det var til og med en hendelse der Junko bønnfalt foreldrene til Boy "C" om å redde henne, men foreldrene gjorde det ikke, ut av skrekk for at den lavtledende Yakuzalederen Boy "A" var, skulle drepe dem.

15 dager etter Junko Furuta var kidnappet, så hun sin første og eneste sjanse til å stikke av. "A" og "C" sov, og "D" og "B" var ute av huset. Junko Furuta begynte å ringe politiet, da hun hørte døra smalt opp bak henne. "A" og "C" hadde våkna. De banket henne med nevene i ansiktet, helt til det var dekt av blåmerker. Etter varselforsøket, eskalerte de morbide angrepene stort. Det endte senere opp med at Junko bønnfalt "A" å slippe henne fri. Boy "A" svarte med å helle lighterolje på foten hennes, etterfulgt av å tenne på. Gjerningsmennene koste seg med å se på at Junko desperat prøvde å slukke brannen. Hver gang hun greide å slukke brannen, tente de på den motsatte foten. Det medførte at hun ikke lenger kunne stå oppreist på egen hånd. Som et resultat av å bli tvunget i dårlig vann, og få lite mat, samtidig som hun stadig ble utsatt for overgrep, og ikke fikk forlate huset, ble hun svakere enn ei dame i 80 årene. Tanker som "Jeg kommer meg ut av her en gang!" og "De kommer til å få igjenn" virka som en annen virkelighet for henne nå. 30 Dager med tortur har gjort mer enn å ta ifra henne det. Hun er et nervevrak.

En dag rundt 30-35 kom boy "A", "B" og "C" hjem. Junko Furuta hadde forferdelig vondt i magen, og spurte etter vann. Kroppen hennes var for svak til å takle det. Hun spydde det opp. Det resulterte i at alle tre satte fyrverki i den 16-årige Jenta's Anus, og tente på. Rakettene ble sendt innover, gjentatte ganger, og med flere fyrverkeri samtidig.

Etter gjentatt misbruk, fikk Junko Furuta aldringstegn. Hevelsene på Kinnene hennes var like høy som nesen hennes. Hun begynte å miste håret. Gjerningsmennene fant dette uappetittelig, og begynte å hate henne enda mer.

Den siste hendelsen. Dag nr. 44:

Resulterende av pengetap på Mahjong, tar de fire guttene det utover på Furuta. De tvinger henne til å danse naken, mens de ser på. Boy "A", begynner å slå henne i magen, samtidig som han ber henne om å fortsette å danse. Junko faller etterhvert på bakken. Boy "A" føler seg provosert, og angriper henne enda mer, mens han hevder at hun bare spiller skadet. De tre andre guttene begynner å skadene samtidig. En av dem slipper vekter på magen hennes, en av dem slår henne i hodet, en av dem sparker henne, og en av dem slår henne i brystet. Junko Furuta begynner å bønnfalle dem. "DREP MEG! DREP MEG NÅ!" sier hun. Boy "A" slår hodet hennes til en bløt masse. Det tok 2 timer å slå henne ihjel.

Boy "A" er på denne tiden 18 år gammel.

Boy "B" er 17.

Boy "C" er 16.

Boy "D" er 17.

De tiltalte har også vitnet å ha tvingt henne til å drikke hennes egen urin, spise kakkerlakker, og å kutte av brystvortene hennes med tang. Det er uvisst når disse hendelsene fant sted.

Dere må være passe frustrert over at noe sånt kan skje, ikke sant? Dere hadde vel likt at disse menneskene iallefall hadde fått livstid. Dette er ikke tilfellet. Gjerningsmennene ble satt i retten som ungdomskriminelle, og fikk redusert straff. Dere husker vel også at de dumpet liket i en sementblander? Det ødela mye av det fysiske beviset. Sædet og Kjønnshårene som overlevde inne i skjeden til Junko Furuta, tilhørte ikke noen av guttene sitt. Disse var mest sannsynlig av noen tilfeldige personer som hadde fått voldta henne. Guttene endte da opp med 8 år i fengsel for å ha påført kroppskade som førte til død.

For å toppe det av, så var det ca.100 stykker som visste at Junko Furuta ble holdt i fangenskap i det huset.

Guttene har sin frihet i behold, og lever sine liv med nye identiteter.

Dette er vel toppen av onskap, eller hva? Hvordan kan noen få seg til å gjøre sånt? Hvordan kan de leve med det de gjorde?

Må vel også være vondt for familiend dems, på begge sider så klart. Helt forferdelig.

Tenk å selv ha barn som blir utsatt for noe sånt eller å være foreldrene til gjerningsmennene? Helt forferdelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt grusomt. Jeg får fysisk vondt hver gang jeg hører om sånt :riste:

Lurer på hvordan foreldrene til disse guttene har oppdratt de. Tror nok også at alle guttene har en eller annen form for sosiopat- tendenser.

Et normalt menneske med følelser og empati hadde ikke orket å gjøre noe sånt mot et annet menneske.

Skrevet

Jeg er ikke for dødsstraff normalt sett, men i slike tilfeller tror jeg rett og slett ikke det er noe håp. Når man kan holde p åslik i ukesvis er det noe alvorlig galt med deg. Selv om man bare er tenåring.

Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe at det er mulig! Jeg gråt da jeg leste dette, og hadde et lite håp om at det kunne være en vandrehistorie. Trodde ikke noen kunne klare å øverleve slik grusom tortur så lenge. Men jeg har søkt på nettet etter navnet, og dette skjedde virkelig.

Hun var imponerende sterk, men måtte gi tapt til slutt. Jeg får ikke sorgen og bildene ut av hodet, og jeg skulle ønske gjerningsmennene fikk en skikkelig straff, ikke bare en håndfull år i fengsel og hemmelig identitet når de hadde sonet ferdig. Hvem vet hva annet de tar seg til nå når de er frie?

Stakkars jente, hvilken glede kan noen få av å gjentatte ganger kutte opp ei stakkars jente innvendig?

Måtte de brenne i helvete til evig tid!

Det har visst blitt laget film basert på hendelsen, den skal jeg IKKE se. Det ville jeg ikke klart.

Skulle bare ønske de ungdommene fikk skikkelig straff, håper de dør en smertefull død og brenner i helvete!

Skrevet
Jeg kan ikke fatte og begripe at det er mulig! Jeg gråt da jeg leste dette, og hadde et lite håp om at det kunne være en vandrehistorie. Trodde ikke noen kunne klare å øverleve slik grusom tortur så lenge. Men jeg har søkt på nettet etter navnet, og dette skjedde virkelig.

Hun var imponerende sterk, men måtte gi tapt til slutt. Jeg får ikke sorgen og bildene ut av hodet, og jeg skulle ønske gjerningsmennene fikk en skikkelig straff, ikke bare en håndfull år i fengsel og hemmelig identitet når de hadde sonet ferdig. Hvem vet hva annet de tar seg til nå når de er frie?

Stakkars jente, hvilken glede kan noen få av å gjentatte ganger kutte opp ei stakkars jente innvendig?

Måtte de brenne i helvete til evig tid!

Det har visst blitt laget film basert på hendelsen, den skal jeg IKKE se. Det ville jeg ikke klart.

Skulle bare ønske de ungdommene fikk skikkelig straff, håper de dør en smertefull død og brenner i helvete!

Det fins utrolig mange slike historier på nett, det er bare til å google det. (Men anbefales ikke...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...