Gå til innhold

ble så redd


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

trenger litt hjelp og trøst..lånte søstra mi sin bil og sku bare ta en snar tur, men jeg kjørte tvers over fortauskanten..det dunka litt og smalt bittelitt.. begge hjula er i orden, ikke no skraper eksospotta sitter og kasplene sitter som de skal, ble bare så redd...men tror dere jeg slapp unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var sikkert akkurat det hun ønsket å høre...

Er det rare lyder når du kjører, Gjest? Kjennes det bra ut å svinge? Hvis dette høres og kjennes bra ut, så har u nok sluppet unna. MEN du må fortelle det til søs, for tilfelle noe dukker opp senere så er det greit at hun vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dr. ian

Don't worry! :briller:

En fortauskant er ikke rare greiene, og hvis det ikke lå igjen noen deler :ler: slapp du sikkert unna med skrekken.

Minner meg om da jeg prøvde å rygge over en 1 meter dyp grøft...hmmm

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

uff da det hørtes nesten verre ut... godt det ikke er bare meg, det er jammen meg ekkelt! neida bilen har alltid hatt rare lyder men det er de samme lydene enda og ikke noe verre... bank i bordet. jeg håperpå det bbeste jeg, ikke no er annerledes isvingene heller... den er grei å styre også.. gudskjelov! takk det hjalp litt med det dere sa:)

joa jeg er nok et kvinnfolk.. hehe og jeg kan vel egentlig innrømme at kvinnefolk bak rattet ikke er av det beste, er jo selv et levende bevis på det:) takk alle sammen, ha en god dag1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minner meg om da jeg prøvde å rygge over en 1 meter dyp grøft...hmmm

Hmm.. kvinnfolk har kanskje lett for å lage noen småbulker og kjøre inn i små kanter og sånt. Men vi pleier som regel å unngå sånne STORE ting. Slike ting er mannfolkarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Augustina

mannen min og keg kjører omtrent like mye. han har krasja begge bilene våre. jeg har aldri laget en ripe i lakken engang. Mannfolk bak rattet sier jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Var sikkert akkurat det hun  ønsket å høre...

Nei det var det sikkert ikke, men det var heller ikke så vondt ment da. Får da virkelig håpe noen her inne er såpass nede på jorda at de ikke tok den kommentaren altfor alvorlig. Jeg mente ihvertfall ikke noe vondt med det.

Om jeg kunne latt være å skrive den er en annen sak :roll:

Bra det gikk bra med bilen da gjest, det er sånt som kan skje med de fleste det der..( sier hun som ikke har lappen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste biler tåler dette - om de da ikke er overstyla med lange skjørter etc. Dersom du ikke hoppa over kanten i 60 km/t var det sikker bare bunnpanna som smalt litt. Ittno farlig. Men si fra til søstera di allikevel, sånn at hun vet om det okmmer noen rare lyder. Selv om du sikkert eg. helst vil slippe det - er det best å være ærlig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får da virkelig håpe noen her inne er såpass nede på jorda at de ikke tok den kommentaren altfor alvorlig. Jeg mente ihvertfall ikke noe vondt med det.

*rekker opp hånda* Lo av kommentaren, jeg da... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

> Tror de fleste biler tåler dette - om de da ikke er overstyla med lange skjørter etc.

Ja, pleier kvinnfolk bak rattet å ha lange skjørter på bilene sine?

dorian :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

> Hmm.. kvinnfolk har kanskje lett for å lage noen småbulker og kjøre inn i små kanter og sånt. Men vi pleier som regel å unngå sånne STORE ting. Slike ting er mannfolkarbeid.

Hmf.

Dette var da ingen stor ting? Det var bare en bitteliten Peugeot205 GTI jo, og jeg heiv den opp av grøfta etterpå med armkraft, såh!

Dvs. med hjelp av noen ungdommer som sto der.

Dvs. etter at de greide å slutte å le... :sminkedokke:

dorian :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Jeg vil heller ha en sånn støvsuger som fixer jobben mens jeg leser siste nummer av Elle....

Men så har ikke jeg skjørter på bilen heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjørt på bilen du... det heter visst spoiler og senkesett... det skal visst være fryktelig gjevt men totalt ubrukelig på norske veier, spør du meg - som har humpevei til hytta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...