Gå til innhold

Er jeg god nok for henne?

Fremhevede innlegg

Gjest Guesthouse
Skrevet

Har et spørsmål som jeg ennå ikke har turt å snakke med min kjæreste om. Vi er begge 40 og har et nytt forhold ( 3 mnd ). Vi har hatt sex en del ganger, og jeg har synes det har vært flott. "Problemet" er at jeg har en penis på litt over 16 cm ( nesten 17 på en god dag :) ) og ca. 13 cm i omkrets. Jeg føler at hun er trang i selve åpningen men "inni" så er hun mindre trang. Er dette normalt eller er jeg for liten for henne? Hun ser ut til å nyte sexen og sa sist at "det er så godt å kjenne deg inni meg". Er det vanlig for kvinner å si slikt eller tror dere hun bare sier det for å være grei med meg? Jeg gir henne oralsex også ( selvfølgelig - nesten det beste jeg vet å gjøre for kjæresten min ) og hun bukter seg som en ål samt "roper" ut navnet mitt. Er dette også "normalt"? En skulle tro at når en er 40 så visste man bedre, men jeg har hatt sporadiske forhold opp gjennom årene og sexen har vært ganske så standard "kjør på og håp for det beste... :).

Sorry hvis jeg høres patetisk ut, men det er nå engang slik. Hva tror dere? Erfaringer? Er jeg for "liten" eller normal? tror dere hun er ærlig? Dere kvinner vet slikt bedre enn oss menn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du er stor nok. Helt klart. Men, om hun gjorde litt mere knipeøvelser kunne hun knippe hardt rundt kuken og da ville du og hun kjent sinnsykt mye mere.

Søk på shallow and deep og taoist trhusting techniques. Shallow and deep er en spesiell måte å støte på som er sinnsykt digg for begge to. Den har også en spesiell vakuum effekt som gjør at tykkelsen på penis har mindre å si. Når du gjør den litt og kjenner etter vil du skjønne hva jeg mener. De andre teknikkene du finner om du søker på dette er også gode for å gi sterk stimulans av veggene selv om du ikke er så tykk.

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Hvorfor i svarte tror vi mennesker så lite om oss selv? Selv når dama hikster av orgasmer, uttrykker at det er deilig å kjenne pikken inni seg så lurer man altså på om noe er galt. Selv når man har en pikk over gjennomsnittet, og dama hyler ut navnet ens i bingen lurer man på om jævel'n er for liten!!??

Sorry, men hva faen må til? Rist av deg usikkerheten og gå og besudle dama di :)

Endret av MikeWaters
Gjest Guesthouse
Skrevet

Ja... visste det ville høre patetisk ut... :) Skal prøve å tro litt bedre om meg selv. Gyver løs i morgen kveld! :)

Gjest Guesthouse
Skrevet
Ja du er stor nok. Helt klart. Men, om hun gjorde litt mere knipeøvelser kunne hun knippe hardt rundt kuken og da ville du og hun kjent sinnsykt mye mere.

Søk på shallow and deep og taoist trhusting techniques. Shallow and deep er en spesiell måte å støte på som er sinnsykt digg for begge to. Den har også en spesiell vakuum effekt som gjør at tykkelsen på penis har mindre å si. Når du gjør den litt og kjenner etter vil du skjønne hva jeg mener. De andre teknikkene du finner om du søker på dette er også gode for å gi sterk stimulans av veggene selv om du ikke er så tykk.

THANKS! Skal gjøre det :)

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)
Ja... visste det ville høre patetisk ut... :) Skal prøve å tro litt bedre om meg selv. Gyver løs i morgen kveld! :)

Good boy ;) Seriøst, jobb med deg selv og selvbilde ditt, usikkerhet fører ofte til mistenksomhet som igjen fører til sjalusi som igjen fører ingensteds godt.

Hun har valgt DEG over alle andre, det er en grunn til akkurat det.

Endret av MikeWaters
Gjest Guesthouse
Skrevet
Good boy ;) Seriøst, jobb med deg selv og selvbilde ditt, usikkerhet fører ofte til mistenksomhet som igjen fører til sjalusi som igjen fører ingensteds godt.

Hun har valgt DEG over alle andre, det er en grunn til akkurat det.

Du har nok rett - er vel egentlig ganske så heldig/stolt som har en slik flott kjæreste. Det er vel der noe av "usikkerheten" ligger: Jeg er ganske så alminnelig mens hun er hva andre vil si er en vakker kvinne. Men hun har som sagt valgt meg, så det er vel mer enn utseende som teller. Jeg er ikke av den sjalu typen så den siden er ok. Takk for "boosten"! :)

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)
Du har nok rett - er vel egentlig ganske så heldig/stolt som har en slik flott kjæreste. Det er vel der noe av "usikkerheten" ligger: Jeg er ganske så alminnelig mens hun er hva andre vil si er en vakker kvinne. Men hun har som sagt valgt meg, så det er vel mer enn utseende som teller. Jeg er ikke av den sjalu typen så den siden er ok. Takk for "boosten"! :)

De fleste menn opplever at sine kvinner er penere enn en selv, men våre kvinner ser heldigvis ikke med våre øyne. De ser på oss og lurer av og til på hvordan de kan ha vært så heldig å ha kapret en så flott og snill mann, mens de selv er tidvis helt alminnelige. Veier kansje litt for mye, for lite, for gammel, for ung, for små pupper, for store pupper.......

Endret av MikeWaters
Skrevet

Opp med hodet, fram med selvtillitten, den er mer enn stor nok, over snittet faktisk også, og damen er helt klart fornøyd :)

Gjest Guesthouse
Skrevet
De fleste menn opplever at sine kvinner er penere enn en selv, men våre kvinner ser heldigvis ikke med våre øyne. De ser på oss og lurer av og til på hvordan de kan ha vært så heldig å ha kapret en så flott og snill mann, mens de selv er tidvis helt alminnelige. Veier kansje litt for mye, for lite, for gammel, for ung, for små pupper, for store pupper.......

Ser den - har aldri tenkt slikt før. Hm... har en del å lære ser jeg.

Gjest Guesthouse
Skrevet
Opp med hodet, fram med selvtillitten, den er mer enn stor nok, over snittet faktisk også, og damen er helt klart fornøyd :)

:) :) Skal gjøre det vet du. Takk!

Gjest Gjest_julia_*
Skrevet

Hvis sexen din har vært ganske "standard og kjør på" hele livet, så skal du prise deg lykkelig for at du har fått en kvinne som vet å nyte og vise at hun nyter det. Nå kan du virkelig utforske og tilfredsstille, hun er nok ganske trygg på seg selv og hva hun liker og vil faktisk til og med si i fra hvis det er noe.

Om det er normalt?

Alle gjør det ikke, men jeg vet ikke hva som er normalen - men om det er uvanlig, så er det vel bare et lykketreff? :)

Jeg pleier forøvrig å rope navn og si at det er deilig med mannen inni meg bare når jeg mener det =) Og du - kuken din er perfekt størrelsen den!

Gjest Guesthouse
Skrevet
Hvis sexen din har vært ganske "standard og kjør på" hele livet, så skal du prise deg lykkelig for at du har fått en kvinne som vet å nyte og vise at hun nyter det. Nå kan du virkelig utforske og tilfredsstille, hun er nok ganske trygg på seg selv og hva hun liker og vil faktisk til og med si i fra hvis det er noe.

Om det er normalt?

Alle gjør det ikke, men jeg vet ikke hva som er normalen - men om det er uvanlig, så er det vel bare et lykketreff? :)

Jeg pleier forøvrig å rope navn og si at det er deilig med mannen inni meg bare når jeg mener det =) Og du - kuken din er perfekt størrelsen den!

Takk for hyggelig og seriøst svar. Det er slike ting jeg tenker på vet du - vil jo gjøre mitt ytterste for at hun skal ha det så godt som mulig. Her om dagen sa hun til meg at hun følte seg så trygg på meg at hun klarte å være seg selv i forholdet vårt, noe hun hadde hatt problemer med i tidligere forhold. Tar det som et hint at hun er ærlig med meg :) Er blitt veldig glad i kjæresten min, og vi har det kjempefint sammen. Sex er jo bare en del av det hele, om enn en viktig del :)

Ja... størrelsen er vel grei den da - skal slutte å bekymre meg. Jeg lover!

Skrevet
Hvorfor i svarte tror vi mennesker så lite om oss selv? Selv når dama hikster av orgasmer, uttrykker at det er deilig å kjenne pikken inni seg så lurer man altså på om noe er galt. Selv når man har en pikk over gjennomsnittet, og dama hyler ut navnet ens i bingen lurer man på om jævel'n er for liten!!??

Sorry, men hva faen må til? Rist av deg usikkerheten og gå og besudle dama di :)

Sku tru han var ett kvinnfolk ;)

Skrevet

Syns det høres ut som du har havnet i et forhold med en frigjort dame som liker sex. Det er jo fint :)

Skrevet

Høres ut som du og kjæresten din har det godt - fortsett å dyrke det. Hvis hun nyter sex med deg, er trygg og gir uttrykk for det så vær glad!! Hun synes sikkert at hun er heldig som fant deg :)

Skrevet

Flott at du er på KG. Flere menn som deg: få de hit!

Skrevet (endret)

Tro bedre om deg selv - og "gyv løs" når som helst (ikke vent til kvelden alltid - gjør det straks du kommer inn døra hos henne). Lykke til med kjæresten!

Endret av Snipa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...