Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #1 Del Skrevet 15. januar 2010 1987 Nissan Maxima *stasjonsvogn* (ikke sedan, de har andre lys). Førersiden, baklys. http://htyp.org/File:100_0349_2006-11-17_s...l-light.web.jpg Nettsider med greit utvalg, bilslaktere som kan kontaktes, amerikanske butikker, helt greit Bruktdeler, ingen problem. Riper? Vi tar det vi får. Cluet er å få bilen brukbar nok til å passere en inspeksjon. Enkelt og greit, hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 15. januar 2010 #2 Del Skrevet 15. januar 2010 Lagt inn spørsmålet på et Nissan forum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 15. januar 2010 #3 Del Skrevet 15. januar 2010 Den rimelig pinlige reaksjonen min ble her "finnes det nissanforum? jøss" (Jeg er omtrent så lite bilintressert som det går an å få blitt, så det er rimelig i blind at jeg i det hele tatt prøver løse denne floken) Takk for tipset *googler litt mer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 15. januar 2010 #4 Del Skrevet 15. januar 2010 nissan.no bildeler.no offroad.no Piratforumet Nissan forum autodb.no bruktbildeler.no bilinform.no Her er noen plasser du kan sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå