Gjest Vilma Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Lyst på noe godt, men hva? Noen som har forslag til hva man kan lage seg når man har lyst på noe snacks som ikke er grusomt usunt?
Gjest Marlo Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 kesam og sukkerfri saft? Altså bland dette sammen tunnbrød med salat og godt pålegg Frukt og grønnsaker - gjerne med en hjemmelaged dip
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 spiser kikerter med en dressing av hvitløk, sennep, balsamico, olje og s&p jeg. gjerne med cherrytomater, oliven og feta i, om jeg har.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Muffins/eplekake med mindre sukker. Knaskegulerøtter/sukkererter med dip av kesam. Popkorn. Poteter med krydder og olivenolje, bakt i ovn. Sunnere variant av pommes frites.
Gjest Vilma Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Takk for tips, det er bare å komme med flere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå