Gjest Gjest_Adriana_* Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Hei! Jeg har tenkt på det lenge og har så lyst til å ha sex med samboeren min med parykk. Jeg har selv kort lyst hår, men har så lyst til å kjøpe meg en parykk med langt mørkt hår og fin lugg. Ikke sånn harry parykk, men en som ser ut som ekte hår. Jeg vet ikke hvorfor, men tror jeg har lyst til å late som om jeg er noen andre, leve meg inn i en rolle - spennende for meg, og forhåpentligvis spennende for han... Jeg spør fordi jeg har lyst å overraske ham, med denne parykken og en husholderske antrekk (den skal være kort, trang og sexy!) + stay ups, og hvor jeg skal snakke med litt spansk aksent... Skal liksom rydde litt og "tørke støv" og bøye meg mye slik at han ser stay upsen og trusa, mens han sitter i sofaen og det ene skal føre til det andre hehe.. hva syns dere??? Tror dere han vil like det eller? Ville du som mann likt å bli overraska slik?
Gjest MikeWaters Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Hei! Jeg har tenkt på det lenge og har så lyst til å ha sex med samboeren min med parykk. Jeg har selv kort lyst hår, men har så lyst til å kjøpe meg en parykk med langt mørkt hår og fin lugg. Ikke sånn harry parykk, men en som ser ut som ekte hår. Jeg vet ikke hvorfor, men tror jeg har lyst til å late som om jeg er noen andre, leve meg inn i en rolle - spennende for meg, og forhåpentligvis spennende for han... Jeg spør fordi jeg har lyst å overraske ham, med denne parykken og en husholderske antrekk (den skal være kort, trang og sexy!) + stay ups, og hvor jeg skal snakke med litt spansk aksent... Skal liksom rydde litt og "tørke støv" og bøye meg mye slik at han ser stay upsen og trusa, mens han sitter i sofaen og det ene skal føre til det andre hehe.. hva syns dere??? Tror dere han vil like det eller? Ville du som mann likt å bli overraska slik? Ja, det hadde ihvertfall jeg likt. Nytt og spennende, deilig og forførende Kjør på
Gjest KateW Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Jeg ville forelså at du snakker litt med ham om det først. Dersom det ikke er hans greie så kan det bli flaut for begge. Jeg overrasket en kjæreste med høye hæler, forkle og frokost en gang, han bare så på meg med et halvt øye og spurte om maten var klar.
Gjest MikeWaters Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Jeg ville forelså at du snakker litt med ham om det først. Ingen dum ide
Gjest Gjest_Adriana_* Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Ja, jeg er litt redd for at han ikke kommer til å slå seg løs..vi har aldri drevet med slikt rollespill før. MEN han har faktisk kjøpt en husholderske kostyme til meg tidligere...da må det vel bety at han ønsker noe i disse baner...? jeg har aldri brukt den, den passet meg liksom ikke, var i et ekkelt stoff og jeg følte meg bare dum i den..vil kjøpe en selv som jeg føler meg komfortabel i. Jeg håper han klarer å spille litt med da. Men jeg har tenkt han skal få en øl eller to for å slappe litt mer av på forhånd (uten at jeg avslører hva jeg har tenkt å gjøre med ham)...kanskje ikke så dumt? ? Hvordan mener du at jeg skal snakke med ham om det? Vil jo ikke avsløre alt, men lurer veldig på hvordan han kommer til å reagere på det med parykken da, kanskje det ikke er hans greie nei...
HoneyBunny Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Jeg pleier å være kinky nurse av og til..skikkelig morro..hehe.
One Man Army Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Jeg synes ikke du burde si noe på forhånd. For meg hadde det vært en sexy overraskelse og jeg hadde garantert tent på det. Om ikke annet, så fordi du hadde gjort en effort (Ny look og maid-drakt hadde sikkert funket det også). Det kan seff bli litt komisk om det kommer brått på også, men det gjør jo ikke noe.
Gjest MikeWaters Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 Jeg pleier å være kinky nurse av og til..skikkelig morro..hehe. Hos oss er det en superstreng politikvinne som dukker opp av og til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå