Gå til innhold

uregistrert kort


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

er det noens om vet hvor man kan kjøpe uregistrerte kotnantkort og hvor mye de eventuelt koster? mener da kontantkort som er uregistrerte og det er umulig å finne navnet mitt på det.. trenger det da så mange plager meg med ekle mld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brigitta

Hvis du kjøper netcom kontantkort kan du velge om du vil registrere deg eller ikke. Det selges omtrent overalt av matbutikker, kiosker og bensinstasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

ja jeg tror også det er i underkant av 200kr. bare husk å ikke send inn det lille skjemaet som ligger i pakken.. sender du det inn, får du 50kr mer i ringetid, men du blir også registrert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ok.. men jeg har vært overalt og søkt litt på nettet etter et slik hello kort, men jammen meg var det vanskelig å få tak i startpakker. de var tomme overalt. leste hos netcom at de engang før hadde ureisgtrert men nå har det fjernet det av en eller annen grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Kan du ikke registrere deg på en eller annen nettside og sende mld derfra? Noen nettsider må du registrere ditt tlf.nr, andre ikke. Om de ber om navn for at du skal registrere deg, kan du jo bare skrive Donald Duck eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...