Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Ser at denne uken ahr kiwi den marinerte laksefileten på tilbud igjen. Synes denne er veldig god, så pleier alltid å kjøpe den. Pleier da å ha ovnsbakte poteter i båter til, og så evt wokede grønnsaker eller salat ved siden av. Noen som har forslag til noe nytt som passer til disse?
tineline Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Jeg syns det er veldig godt med fennikel (grovt strimlet) dampet i appelsinjuice med et hvitløksfedd til laks. Gjerne hjemmelaget potetmos med litt sterk sennep i også.
Gjest ts Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Jeg syns det er veldig godt med fennikel (grovt strimlet) dampet i appelsinjuice med et hvitløksfedd til laks. Gjerne hjemmelaget potetmos med litt sterk sennep i også. Det hørtes litt vel avansert ut for min del, er ikke så kjempegod på kjøkkenet... Vet faktisk ikke hvordan en fennikel ser ut engang... Ellers takk for tips!
tineline Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Du kan også bruke snittbønner eller sukkererter - løk -brokkoli - blomkål etc. Bare ha litt appelsinjuice i bunnen av en gryte (1-2 cm), hiv oppi litt hakket hvitløk og grønnsaker, legg på lokk og la det stå og koke hardt til det er mørt - ca 2-3 min. Svært enkelt, men avansert smak!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå