Gjest Fiskebolle Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Hei Strta på Nexium 40mg i går. Har hatt halsbrann og vondt i magen lenge.Tok første tablett i går til middag. I natt våknet jeg å var npe så inn i hxxxx kvalm, kaldsvett og svimmel. Er blitt bedre, men er ikke i form i det hele tatt. Har akkurat nå tatt tablett nr. 2. Noen som kan trøste meg å si at dette er helt vanlig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå