Gå til innhold

Trenger et forklaring på vaginal orgasme..

Anbefalte innlegg

Gjest serialorgasm
Skrevet

Hei!

Bare lurer på om det er noen jenter her som får orgasmer både ved stimulering av klitoris og vaginalt?

Jeg har veldig lett for å komme ved klitoris og kan komme opptil 12-15 ganger på 30 min, men jeg tror aaaldri jeg har hatt en ordentlig vaginal orgasme :sjenert:

Kan noen prøve å beskrive forskjellen, sammenligne eller hvordan jeg kan vite det? Haha, dette er litt flaut. Mange sier at om du har hatt en orgasme så vet du vet.. Jeg vet jo at jeg kan få helt fantastiske klimax og ha det sinnsykt godt når han tar meg... Men har jeg opplevd en orgasme? Hvilken av nevnte opplever dere som best?

Håper noen tar det seriøst og prøver å begi seg ut på en forklaring..

På forhånd takk! :)

J21

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hei!

Bare lurer på om det er noen jenter her som får orgasmer både ved stimulering av klitoris og vaginalt?

Jeg har veldig lett for å komme ved klitoris og kan komme opptil 12-15 ganger på 30 min, men jeg tror aaaldri jeg har hatt en ordentlig vaginal orgasme :sjenert:

Kan noen prøve å beskrive forskjellen, sammenligne eller hvordan jeg kan vite det? Haha, dette er litt flaut. Mange sier at om du har hatt en orgasme så vet du vet.. Jeg vet jo at jeg kan få helt fantastiske klimax og ha det sinnsykt godt når han tar meg... Men har jeg opplevd en orgasme? Hvilken av nevnte opplever dere som best?

Håper noen tar det seriøst og prøver å begi seg ut på en forklaring..

På forhånd takk! :)

J21

Jeg syns det er vedlig stor forskjell på klitoris- orgasme og vaginal- orgasme. Klitoris- orgasmen varer bare en bitteliten stund,og er ikke så intens som vaginal- orasmen,som både er mye kraftigere,lengre og intens... Du merker forskjellen,tro meg!!! Men jeg måtte bli godt voksen før jeg fikk det til. Prøv i doggy stilling hvor partneren din treffer g-punktet på en helt spesiell måte. Ikke hjelp til med fingra! Er lettest å oppnå etter å ha hatt en klitoris-orgasme først syns nå jeg da. Du merker orgasmen ved at musklaturen i skjeden og underlivet trekker seg rytmisk sammen...igjen og igjen. Lykke til! Håper du får det til :klemmer:

Skrevet

Jeg har hatt vaginal orgasme, uten noen form for hjelp med klitoris, to ganger. Husker dem godt fordi de varte lenger, men var ikke så intense som kun klitoris orgasmene. Begge gangen var da jeg satt på toppen. Du kjenner at det bygger seg opp og bølger gjennom deg lenge.

Men ingenting er så deilig som når han stimulerer klitoris og er inni meg samtidig. Da blir det dobbel dose ;)

Skrevet

Det finnes ikke noen "vaginal" orgasme. Det er en oppfinnelse fra Freud. Og som kjent hadde den karen et noe underlig syn på ting og på kvinner. Helt fasinert av at denne forestillingen har bitt seg sånn fast at kvinner seriøst innbilder seg at det finnes en "overordnet" orgasme...

Skrevet

Klitorisorgasme 10-15 ganger på en halvtime? Er det mulig da? Jeg får en, kun en, og etterpå mister jeg interessen for mer sex.

Jeg har hatt "vaginal" orgasme noen få ganger, og den er annerledes enn den vanlige klitorisorgasmen. Den kjenner jeg liksom i hele underlivet, med sammentrekninger og vice verca. De få gangene jeg har opplevd det, har det vært en fantastisk følelse :)

Jeg trodde heller ikke det fantes såkalt vaginalorgasme, helt til jeg opplevde det selv for noen få år tilbake. Den ER annerledes, det er i allefall sikkert.

Gjest Gjest_julia_*
Skrevet

For meg er den mer i hele kroppen enn klitorisorgasmen, som er veldig sentrert i underlivet. Jeg kjenner også sammentrekningene og blir veldig matt i hele kroppen.

Den letteste måten å få det på for jenter tror jeg faktisk er å ri. Da kan du gni deg mot pikken sånn at han treffer g-punktet ditt akkurat der du vil. Ikke tenk på han akkurat nå, tenk på deg selv. Det tar bare noen minutter med gnikking (for meg funker det best å bevege meg frem og tilbake i stedet for opp og ned)imens jeg klemmer med musklene der nede, så kjenner jeg bølger i hele kroppen som er så intense at jeg skriker, og blir så matt i kroppen at jeg bare må legge meg ned på brystet hans etterpå og hente meg inn en liten stund. Jeg kan få veldig mange g-punktorgasmer på rad, men da må jeg nesten ligge på rygg sånn at han kan peise på imens jeg kommer.

Jeg klarer dog ikke så mange klitorisorgasmer på rad, etter en så er jeg en blanding av oversensitiv og nummen der og må vente en liten stund før klitten kan stimuleres igjen. Så vi har vel alle vår greie, hehe :)

Gjest labefana
Skrevet
Klitorisorgasme 10-15 ganger på en halvtime? Er det mulig da? Jeg får en, kun en, og etterpå mister jeg interessen for mer sex.

Jeg har hatt "vaginal" orgasme noen få ganger, og den er annerledes enn den vanlige klitorisorgasmen. Den kjenner jeg liksom i hele underlivet, med sammentrekninger og vice verca. De få gangene jeg har opplevd det, har det vært en fantastisk følelse :)

Jeg trodde heller ikke det fantes såkalt vaginalorgasme, helt til jeg opplevde det selv for noen få år tilbake. Den ER annerledes, det er i allefall sikkert.

det er absolutt mulig med 10-15 orgasmer på en halvtime. jeg er også slik. når det blir snakket om vaginal kontraklitoris orgasmer, så tenker jeg at vi er forskjellige. jeg kan heller ikke med sikkerhet si om jeg har opplevd vaginal, bare at orgasmene kan oppleves forskjellig. noen er mer intense og kraftigere enne andre. haha får meg til å tenke på da jeg var gravid og nærmet meg termin. når du får veer vs kynnere så VET du det. men det gjorde ikke jeg.

moralen må bli; vi kommer i mange former og varianter.

Gjest anonym F
Skrevet

jeg er også en av de som godt kan få klitoris org 10 gager.

men alderi opplevd vaginalt.

det jeg har hørt er at det kan komme en ubehagelig følelse førts, so mom du mååå tisse? er dette sant? for den følelsen har jeg hatt mange ganger, men tørr ikke slippe den til. redd jeg faktisk skal tisse på meg. hehe.

så er denne følelsen det jeg håper det er? for da er det håp for og slippe det løs:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Kanskje en liten avsporing her, men fant ingen andre innlegg som passet bedre..

Dere som sier dere har fått vaginal orgasme, kan følelsen før du kommer ligne på at du må tisse? Jeg har aldri hatt en vaginal orgasme, men noen ganger kjenner jeg en intens rar følelse som minner om at jeg må på do (selv om jeg aldri må det hvis jeg går på do etterpå). Denne følelsen er såpass sterk at jeg føler at jeg må stoppe.. Har jeg avbrutt min egen mulige vaginale orgasme her?

I såfall må jeg prøve igjen med en gang typen kommer hjem hehe :lur:

Skrevet
Kanskje en liten avsporing her, men fant ingen andre innlegg som passet bedre..

Dere som sier dere har fått vaginal orgasme, kan følelsen før du kommer ligne på at du må tisse? Jeg har aldri hatt en vaginal orgasme, men noen ganger kjenner jeg en intens rar følelse som minner om at jeg må på do (selv om jeg aldri må det hvis jeg går på do etterpå). Denne følelsen er såpass sterk at jeg føler at jeg må stoppe.. Har jeg avbrutt min egen mulige vaginale orgasme her?

I såfall må jeg prøve igjen med en gang typen kommer hjem hehe :lur:

Det er ikke umulig at du har avbrutt en vaginal orgasme. Bare slapp av og nyt, selv om det føles litt merkelig de første gangene. Mange, meg inkl., får denne "tissatrengt"følelsen like før vaginal orgasme, den samme følelsen kommer rett før "sprutorgasme" (faen så ekkelt ord, jaja).

Prøv når du får han hjem, du vil ikke angre! :)

Skrevet
Det er ikke umulig at du har avbrutt en vaginal orgasme. Bare slapp av og nyt, selv om det føles litt merkelig de første gangene. Mange, meg inkl., får denne "tissatrengt"følelsen like før vaginal orgasme, den samme følelsen kommer rett før "sprutorgasme" (faen så ekkelt ord, jaja).

Prøv når du får han hjem, du vil ikke angre! :)

Takk for svar! Ja jeg får prøve å se :) Har aldri tenkt på at jeg kan være en av "de som får sprutorgasme" men hvem vet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...