Gå til innhold

Forvirra ang blogghatere

Fremhevede innlegg

Gjest *dragoon*
Skrevet

Er en ting jeg virkelig ikke skjønner..

F eks på bloggen til hun Barbie jenta. Heidi Alexandra er det vel.. Så er det alltid drøssevis med kommentarer på hvert innlegg hun skriver, og de fleste er negative og mange direkte stygge. "Gå å dø" "Du er en hore" osv..

Virker som folk virkelig hater denne jenta og det hun står for, og har en ustyrlig trang til å fortelle alle om det.

Disse bloggene blir vel målt i populæritet etter hvor mange som besøker og kommenterer?

Så jeg skjønner meg virkelig ikke på alle disse som hater henne slik. Er det ikke bedre å bare la vær å kommentere, og ikke besøke denne bloggen, om de blir så provosert? Da vil vel til syvende og sist populæriteten synke og siden forsvinne og glemmes?

Jeg selv er innom innimellom for å få meg en god latter. Og selv om jeg kan bli ufattelig provosert av noe av det hun skriver, så lar jeg likevel vær å kommentere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del kan ikke forstå at så mange orker å følge med på alle disse bloggene. De jeg har sett på har stort sett dreid seg om å vise fram det siste klesplagget man har kjøpt og så posere i klær man ser på alle kjendisbilder fra Hollywood.

Ellers så er det interiør fra eget hus - samt bilder fra interiørmagasiner. Da gjelder det å presentere ting man ofte har kjøpt fra dyre designbutikker ... ellers så er det hvitmalte møbler som har fått en massiv omgang med sandpapir og noe gammel hønsenetting man har funnet på dynga :ler:

Skrevet

Det høres fryktelig tåpelig ut.

Gjest Bountybuggy
Skrevet
Jeg for min del kan ikke forstå at så mange orker å følge med på alle disse bloggene. De jeg har sett på har stort sett dreid seg om å vise fram det siste klesplagget man har kjøpt og så posere i klær man ser på alle kjendisbilder fra Hollywood.

Ellers så er det interiør fra eget hus - samt bilder fra interiørmagasiner. Da gjelder det å presentere ting man ofte har kjøpt fra dyre designbutikker ... ellers så er det hvitmalte møbler som har fått en massiv omgang med sandpapir og noe gammel hønsenetting man har funnet på dynga :ler:

Kunne ikke vært mer enig :fnise: Stort sett det samme som går igjen.

TS, mange av de som faktisk leser bloggen hennes og andre sine blogger er vel i snittet 12-18 år, da mangler det mye på fornuft hos enkelte. Disse lar seg lett provosere og skriver ofte helt horrible ting. Det skulle egentlig vært spamfilter på enkelte blogger som fanget opp noe av det som skrives. Jeg tror enkelte kan ta skade av drittslengning i den alderen. Spesielt rettet mot kropp og utseende.

Jeg kan godt lese utvalgte blogger, gjerne kommenterer jeg også men det er i en litt annen aldersgruppe, og jeg lar meg heller ikke provosere av småjenter som "driter i verden, azza". Jeg ler heller av det som skrives og skulle ønske enkelte kunne se hva de skrev om andre og verden når de ble litt tørrere bak øra.

Gjest *dragoon*
Skrevet
Kunne ikke vært mer enig :fnise: Stort sett det samme som går igjen.

TS, mange av de som faktisk leser bloggen hennes og andre sine blogger er vel i snittet 12-18 år, da mangler det mye på fornuft hos enkelte. Disse lar seg lett provosere og skriver ofte helt horrible ting. Det skulle egentlig vært spamfilter på enkelte blogger som fanget opp noe av det som skrives. Jeg tror enkelte kan ta skade av drittslengning i den alderen. Spesielt rettet mot kropp og utseende.

Jeg kan godt lese utvalgte blogger, gjerne kommenterer jeg også men det er i en litt annen aldersgruppe, og jeg lar meg heller ikke provosere av småjenter som "driter i verden, azza". Jeg ler heller av det som skrives og skulle ønske enkelte kunne se hva de skrev om andre og verden når de ble litt tørrere bak øra.

Ja er vel det det går på. Men blir sjokkert over noen av kommentarene og graden av stygge ord og trusler som blir brukt. :O At folk virkelig kan la seg bli så provosert??

Jeg ler som oftest bare av innleggene hennes, men i det siste innlegget fikk jeg hakeslep. Jeg har dyp empati for de som må ty til tigging på gata og syns dette var for drøyt:

Utdrag:

"Hun hadde en røyk i munnen. Dette synes jeg var sykt, hvem er det som sitter å røyker mens man tigger? Det oser ikke akkurat fattigdom av en person som røyker, det koster jo penger. Er man fattig, prioriterer man kanskje mat. Og jeg klarte å si "Se på henne, hun er så gjennomskuet. Liksom at hun er fattig. Hun røyker. Hvis hun hadde stumpet røyken, kanskje noen hadde gitt henne penger!". Og dette sa jeg litt for høyt, og hun hørte det. Da jeg var ti meter unna reiste hun seg opp og ropte "Jeg fikk den av en annen!", og var kjempesinna. Dette var liksom toppen av frekkhet for meg, og jeg holdt på å skrike "Ja, liksom.. Biatch, skaff deg et liv med verdighet." men jeg hevet hodet, holdt munn, gikk videre, og tenkte at det er tanken som teller."

Men når jeg da kjente at jeg fikk lyst til å si denne frøken Heidi et par sannhetens ord, så hevet jeg meg over det og tenkte som du skriver, at en dag blir hun vel tørr bak øra og skjønner litt mer. Så jeg lot vær å skrive noe. Men er allerede 60 stk som har kommentert og allerede er det haglet inn med stygge ord. Kan man ikke bare la slike sider dø en stille død?

Gjest Gjest_Gulli_*
Skrevet

Har lenge lurt på hvorfor folk gidder å skrive kommentarene..

Skjønner at de som har litt for lite å gjøre kan skrive inn en liten, stygg kommentar. Men hvert inlegg jeg ser på den heidialexandra bloggen, er det ofte laange styggge kommentarer.

At folk gidder å bruke lang tid, bare for å kaste dritt på en person :forvirret:

Kanskje vi alle trenger å hate noe? :roll:

Skrevet

Å, dette er ikke bare bloggere vil jeg si, men youtube og imdb.com også. Det er folk som nermest bor på de sidene kun for å slenge d**** om kjendiser på imdb eller private som legger ut filmer på youtube. Og det er svært ofte en del voldsomme komentarer og som ofte også går på utseende folk kommer med. Faktisk så er det stort sdett bare utseende :sukk:

Jeg klarer ikke å forstå hva det er med slike folk.

Gjest *dragoon*
Skrevet
Å, dette er ikke bare bloggere vil jeg si, men youtube og imdb.com også. Det er folk som nermest bor på de sidene kun for å slenge d**** om kjendiser på imdb eller private som legger ut filmer på youtube. Og det er svært ofte en del voldsomme komentarer og som ofte også går på utseende folk kommer med. Faktisk så er det stort sdett bare utseende :sukk:

Jeg klarer ikke å forstå hva det er med slike folk.

Helt utrolig...

Men altså. En del av kommentarene er nok forfattet av 12-14 åringer som ikke har bedre å finne på..

Men hva med alle de som faktisk er voksne og sitter å skriver slike ting? For det er jo faktisk noen av dem og.

Skrevet

Ja jeg er enig i det.... har sett at fleste parten av kommentarene er negative. Men det er jo faktisk disse menneskene som holder populariteten hennes oppe! Så jeg skjønner ikke hva de klager på :klø:

Gjest *dragoon*
Skrevet
Ja jeg er enig i det.... har sett at fleste parten av kommentarene er negative. Men det er jo faktisk disse menneskene som holder populariteten hennes oppe! Så jeg skjønner ikke hva de klager på :klø:

Nettop det jeg vil fram til.

Om de virkelig er så forbanna og provosert og syns at disse bloggerne kan gå å dø osv.. Hvorfor ikke bare la vær å kommentere? Så kan siden forsvinne av seg selv.

Skulle nesten tro at noen blir opphisset av å skrive dritt til folk og trenger sin daglige dose drittslenging..

Skrevet

Ja det er helt utrolig :fnise:

det irriterer meg helt grenseløst. Kunne ønske de bare lot VÆRE å stikke innom bloggen hennes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...