Gå til innhold

Sexpartner


Gjest Elsker

Anbefalte innlegg

Jeg har utrolig lyst på en elsker! Er singel for tiden og dør av sexlyst... Men, har ikke lyst til å bare ta sjangsen på å finne noen fra nettet eller hoppe til sengs med noen tilfeldige på byen, hva gjør jeg? Hvor finner jeg et stykke kjøtt til sengehalmen? Lol

Synes dette er vanskelig, jeg.... Hvordan finner man knullekompis materiale....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har utrolig lyst på en elsker! Er singel for tiden og dør av sexlyst... Men, har ikke lyst til å bare ta sjangsen på å finne noen fra nettet eller hoppe til sengs med noen tilfeldige på byen, hva gjør jeg? Hvor finner jeg et stykke kjøtt til sengehalmen? Lol

Synes dette er vanskelig, jeg.... Hvordan finner man knullekompis materiale....

De tre vanligste typene knullekompiser tror jeg er "Tidliger ONS fra byen", "Han jeg møtte via nettet", "Eksen". Det du står igjen med da blir vel enten å skaffe deg en eks eller for eksempel å prøve speed dating. Eventuelt kan du finne noen via vennekretsen din men jeg innbiller meg at de du kan tenke på som eventuelle knullekompiser er ganske åpenbare.

Selv tror jeg det beste er å satse på nett-dating, finn noen med liknende interesser som deg selv som ikke nødvendigvis er kjærestemateriale men som du kan finne på dagligdagse aktiviteter med i tillegg til sexen. Gå for å møtes ganske raskt for ett kort møte (maks 30 minutter) der du finner ut om han er noe å satse på, og gjør det gjerne klart at det faktisk er en knullekompis du er ute etter og ikke ett fast forhold. Gå så videre til en av deres felles interesser, gjør noe sammen og oppfør dere som kaniner når dere kommer hjem..

Vel, veit ikke om svaret mitt fungerer for deg men jeg prøvde ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utrolig lyst på en elsker! Er singel for tiden og dør av sexlyst... Men, har ikke lyst til å bare ta sjangsen på å finne noen fra nettet eller hoppe til sengs med noen tilfeldige på byen, hva gjør jeg? Hvor finner jeg et stykke kjøtt til sengehalmen? Lol

Synes dette er vanskelig, jeg.... Hvordan finner man knullekompis materiale....

Som Toth sier over, så er nok tidligere ONS (hvis du gjøre det) kanskje greit å ringe på, Eksen tror jeg ikke er det beste alternativet da en vet aldri hvilken følelser som ligger igjen. Nett-dating er sikkert ett veldig godt alternativ, iallefall hvis du er kvinne.

Ta en tur innom f.eks. cupido.no, legg inn en profil, vær forsiktig med personlig info du legger ut, og sil alle de hundre mailene du får... Viktig at du føler du kan stole på personen, og at dere er ute etter de samme tingene. Og første "daten" bør skje i en offentlig setting.

Good luck, og håper du finner det du leter etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orakelmannen
Jeg har utrolig lyst på en elsker! Er singel for tiden og dør av sexlyst... Men, har ikke lyst til å bare ta sjangsen på å finne noen fra nettet eller hoppe til sengs med noen tilfeldige på byen, hva gjør jeg? Hvor finner jeg et stykke kjøtt til sengehalmen? Lol

Synes dette er vanskelig, jeg.... Hvordan finner man knullekompis materiale....

Hvor gammel er du ifra? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 fra Bergen... ;) Du da?

Som sagt, hvis du hadde lagt en profil på cupido (som er gratis, men du får bare 5 meldinger om dagen), så hadde du nok fått en 10-15 meldinger bare den første time, inkludert en fra meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 1 år senere...

HAHA! må eg berre få skyte inn at eg er kanon begeistra for retningen denne tråden tok.

takk til alle som bidrog i sær Orakelmannen og Elsker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...
28 minutter siden, medlll skrev:

Tinder er en genial app for kun sex !

 

Og det beste er at man trenger ikke å bekymre seg for at noen der forventer mer enn sex heller , for den er jo allerde kjent for å være en sex app.

Både ytringen og tråden er sååå 2011

Anonymkode: 0ab66...208

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 29.10.2020 den 17.26, AnonymBruker skrev:

Både ytringen og tråden er sååå 2011

Anonymkode: 0ab66...208

Eh.. ja? Hva hadde du ventet når du drar opp 10 år gamle tråder? Hvis det er du som stadig har gjort dette i det siste så kan du godt droppe det! Verden har gått framover.

Anonymkode: eac68...78f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Siden jeg selv har erfart at jeg ikke klarer å holde sex og følelser adskilt så har jeg ikke noe godt råd. Har jeg ikke følelser for fyren får jeg heller ikke lyst på han, enkelt og greit. Men Tinder kan brukes til alt, bare legg ut at du søker kun sex. Er nok det jeg ville prøvd. Evt om du har en tidligere date eller kompis du kan spørre. For de dette funker for.

Anonymkode: eac68...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...