Gå til innhold

tannlege i fr.stad? Akutt!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som kan anbefale en god tannlege i fr.stad? Lurer på balder? Noen som har vært der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det ikke en akutt tannlege ved storgata eller noe i byen da? :) Har ikke vært der selv men, holder meg fortsatt til skoletannlegen.

Endret av LadyStarlight
Skrevet

Tror det er det, men er ikke så akut og tenker på å etablere et "langvarig forhold":)

Skrevet

Jeg bruker "Min Tannlege" på dampskipsbrygga. Ikke byens billigste, men et ungt miljø, og de er oppdatert på fag. I tillegg (og det er viktig for meg!) legger de vekt på at tannlegebesøket skal være smertefritt, og så behagelig som mulig.

Skrevet

Ok, takk for svar:) Har seff ikke fått ringt ennå - sitter kangt inne denne gangen.

Jeg tenkte og på damskipsbrygga, men var litt redd at det var for ungt miljø - vil gjerne ha en som er eldre enn meg selv - 28.

  • 2 uker senere...
Skrevet
Ok, takk for svar:) Har seff ikke fått ringt ennå - sitter kangt inne denne gangen.

Jeg tenkte og på damskipsbrygga, men var litt redd at det var for ungt miljø - vil gjerne ha en som er eldre enn meg selv - 28.

hehe ja, så ung er han ikke han sjefen der - men han er yngre enn meg. Jeg lurer på om det står fagbrevet/bevillingen som henger på veggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...